English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Romania - Piata smoothie si a sucurilor sub brand privat

Descarca Romania - Piata smoothie si a sucurilor sub brand privat

Lucrarea „Romania - Piata smoothie si a sucurilor sub brand privat" reuneste doua categorii prezente astazi in retailul modern. Prima, cea a sucurilor tip smoothie, aflata la inceput de drum, cocheteaza inca cu statutul de nisa. Lanturile de retail care au deschis categoria isi bazeaza strategiile pe sortimentatiile existente in tarile lor de origine. Vorbim de piete mult mai mature, in care categoria are deja o recunoastere in randul consumatorior. Articolele listate, fie sub forma unor articole permanente fie sub forma unor actiuni in-out, aduc in fata consumatorului roman un concept nou, cu tenta clara de produs premium.

Cea de-a doua categorie, cea a sucurilor de fructe si/sau legume, este mult mai cunoscuta consumatorului roman, legandu-si aparitia de anii economiei socialiste. Sortimentatia existenta la acea vreme, bazata aproape exclusiv pe sucuri de mere si de rosii, produse in cadrul diferitelor Cooperative Agricole de Productie, este astazi doar o amintire. Oferta retailului modern cunoaste acum o incredibila diversificare, de la mixuri exotice si pana la sucuri bio, majoritatea provenite din import. O categorie aflata pe un trend ascendent si o oportunitate incredibila in fata producatorilor romani, departe insa de a fi exploatata la intreaga sa capacitate.

 

„Romania - Piata smoothie si a sucurilor sub brand privat" este o lucrare ampla, structurata in patru parti distincte. In prima parte sunt incluse toate articolele active din cadrul categoriei sucurilor, structurate pe branduri private si lanturi de retail. Fiecare articol este insotit de o scurta descriere, alaturi de fotografia sa. Tot aici, la fiecare lant de retail, cititorul regaseste o analiza a strategiilor existente, intr-o incercare de identificare a posibilelor oportunitati.

Parte a doua contine prezentarea categoriei sucurilor tip smoothie, structurata identic cu categoria sucurilor de fructe/legume. Si aici veti regasi fotografiile fiecarui articol in parte, alaturi de scurta sa prezentare precum si analiza strategiilor existente.

Pentru ambele categorii, centralizarea tuturor datelor, functie de arome, gramaje, ambalari, preturi sau provenienta este prezentata detaliat, prin grafice si tabele, in partea a treia a lucrarii.

Ultima parte, a patra, prezinta articolele delistate in ultimii doi ani, dar si cele ce au suferit modificari de ambalaj sau de retete.

 

Lucrarea „Romania - Piata smoothie si a sucurilor sub brand privat" este o baza completa de date a ultimilor ani, cu numeroase fotografii, grafice si tabele, centralizate la momentul actual. Un instrument de lucru util, recomandat pentru toti factorii de decizie din retail dar si pentru cei care astazi produc, distribuie sau importa sucuri de fructe sau sucuri tip smoothie. 

 

Culegerea si analiza datelor s-a efectuat la nivel national de catre un colectiv al Sales Consulting, societate specializata in retail si in analiza pietei FMCG, fiind inceputa in iulie 2011, prin monitorizarea periodica a urmatoarelor lanturi de retail:

  • Hypermarket: Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Real;
  • Supermarket: Billa, Carrefour Market, Carrefour Express, Mega Image, Profi si reteaua regionala CBA;
  • Discounter: Lidl, Penny Market;
  • Cash&Carry: Metro, Selgros;

 

 

Pret: 1399 lei (TVA inclus).

Nota: Intreaga analiza este inscriptionata pe suport DVD, livrarea urmand a fi facuta prin curier, in termen de maxim 48 de ore de la confirmarea platii. Pentru detalii sau comenzi ferme ne puteti contacta la office@brandprivat.ro 

 

 

 


Toate studiile