English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Romania - Piata siropurilor de fructe sub brand privat

Descarca Romania - Piata siropurilor de fructe sub brand privat

Prezenta cu mici exceptii in aproape toate lanturile de retail, categoria siropurilor de fructe poate fi considerata o categorie a calitatii, in care notiunea de prim pret este mai greu intalnita. Producatori, romani si straini deopotriva, isi armonizeaza strategiile in produse de calitate, cu o reala valoare adaugata. Intalnim produse unice, provenite de la producatori autohtoni alaturi de retete premium, produse ale agriculturii ecologice, certificate de standardele europene. Diversitatea sortimentala pare a fi aici la ea acasa, motiv clar de diferentiere in fata consumatorilor dar in acelasi timp si o importanta sursa de marja pentru retaileri.

 

Structurata in trei parti, lucrarea de fata prezinta o radiografie a categoriei siropurilor de fructe, fiind monitorizate pe parcursul ultimilor ani toate produsele brand privat ce sunt sau au fost prezente pe rafturile retailului modern. Articolele sunt grupate pe branduri si pe lanturi de retail, fiind prezentate in detaliu, alaturi de o fotografie pentru fiecare. Strategia fiecarui retailer este analizata separat, fiind semnalate oportunitatile existente.

In partea a doua lucrarea centralizeaza toate datele de piata, prezentarea fiind ilustrata prin grafice si tabele, cu defalcari functie de ambalari, gramaje, arome, concentratii, preturi sau provenienta.

La final, o sectiune distincta, prezinta articolele delistate pe diverse motive.

 

Lucrarea „Romania - Piata siropurilor de fructe sub brand privat" este o baza completa de date a ultimilor ani, centralizata in peste 70 de slideuri, cu numeroase fotografii, grafice si tabele. Un instrument de lucru util, recomandat pentru toti factorii de decizie din retail dar si pentru cei care astazi produc, distribuie sau importa siropuri de fructe.  

 

Culegerea si analiza datelor s-a efectuat la nivel national de catre un colectiv al Sales Consulting, societate specializata in retail si in analiza pietei FMCG, fiind inceputa in iunie 2011, prin monitorizarea periodica a urmatoarelor lanturi de retail:

  • Hypermarket: Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Real;
  • Supermarket: Billa, Carrefour Market, Carrefour Express, Mega Image, Profi si reteaua regionala CBA;
  • Discounter: Lidl, Penny Market;
  • Cash&Carry: Metro; Selgros;

 

Pret: 972 lei (TVA inclus).

Nota: Intreaga analiza este inscriptionata pe suport DVD, livrarea urmand a fi facuta prin curier, in termen de maxim 48 de ore de la confirmarea platii. Pentru detalii sau comenzi ferme ne puteti contacta la office@brandprivat.ro 

 

 

 


Toate studiile