Putem vorbi de o traditie in consumul de popcorn? Cu siguranta da, si asta in ciuda faptului ca dezvoltarea categoriei s-a inregistrat doar in ultimii ani. Practic, in momentul actual nu exista lant de retail care sa nu aiba deschisa categoria. Mai mult, numarul articolelor brand privat este in continua crestere, iar spatiul de raft alocat tinde sa fie extrem de generos. Vorbim asadar de o categorie cu o conotatie aparte in randul consumatorilor. Si totusi, articolele dezvoltate aici oscileaza invariabil intre entry level si premium, fara ca nimeni sa incerce o iesire din trendurile actuale.
Lucrarea „Romania – Piata porumbului pentru popcorn” prezinta imaginea la zi a categoriei, fiind incluse aici toate articolele existente in retailul modern, atat sub branduri de producator cat si sub branduri private. Pentru acestea din urma, gruparea s-a facut in functie de lanturile de retail, fiecare articol beneficiind de o prezentare detaliata, insotita de fotografii. Observatii si concluzii insotesc fiecare retailer, astfel incat imaginea finala sa scoata in evidenta nu doar eventuale oportunitati ci si punctele slabe existente. Partea rezervata brandurilor private contine deasemenea si schimbarile intervenite in sortimentatia de brand privat a fiecarui retailer, fiind incluse aici atat articolele delistate cat si schimbarile de ambalaj operate in ultimii trei ani.
Cea de-a doua parte a lucrarii este rezervata brandurilor de producator prezente in retailul modern, ele fiind in fapt driverul categoriei. La fel ca in sectiunea dedicata brandurilor private, si aici exista o detaliere a fiecarui articol in parte, insotita de fotografii. Lucrarea se incheie cu analiza SWOT a categoriei, analiza menita sa stea la baza unor viitoare strategii pe termen mediu si lung.
Inceputa in ianuarie 2012, lucrarea „Romania – Piata porumbului pentru popcorn” este o baza completa de date a ultimilor ani, cu numeroase fotografii, grafice si tabele, centralizate la momentul actual. Un instrument de lucru util si profesionist, recomandat tuturor factorilor de decizie din retail dar si celor care astazi produc, distribuie sau importa astfel de produse.
Culegerea si analiza datelor s-a efectuat la nivel national de catre un colectiv al Sales Consulting, societate specializata in retail si in analiza pietei FMCG, fiind inceputa in ianuarie 2012, prin monitorizarea periodica a urmatoarelor lanturi de retail:
Pret: 849 lei (TVA inclus).
Nota: Intreaga analiza este inscriptionata pe suport DVD, livrarea urmand a fi facuta prin curier, in termen de maxim 48 de ore de la confirmarea platii. Pentru detalii sau comenzi ferme ne puteti contacta la office@brandprivat.ro