„Romania - Piata ice tea sub brand privat" prezinta imaginea unei categorii in crestere constanta, dominata de brandurile internationale. Strategiile producatorilor devin sursa de inspiratie in proiectele de brand privat, pe fondul unei atitudini rezervate din partea lanturilor de retail. Fenomenul me-too functioneaza din plin iar lansarile urmeaza timid trendul pietei. Inovatia, ca factor principal in diferentierea unui brand, poate fi regasita doar de o singura parte, fara ca exemplu sa fie preluat si de lanturile de retail prin produse cu valoare adaugata. In contrapartida, constatam in marile lanturi internationale o extindere sortimentala la nivel regional, pe baza unor branduri preluate din tarile vecine. O strategie care ajuta la securizarea categoriei, oferind in acelasi timp retailerilor si o importanta sursa de marja.
Lucrarea „Romania - Piata ice tea sub brand privat" este o lucrare structurata in patru capitole. In prima parte sunt prezentate toate articolele active din cadrul categoriei, structurate pe branduri private si lanturi de retail. Fiecare articol este insotit de o scurta descriere, alaturi de fotografia sa. Tot aici, la fiecare lant de retail, cititorul regaseste o analiza a strategiilor existente, intr-o incercare de identificare a posibilelor oportunitati.
Centralizarea tuturor datelor, functie de arome, gramaje, ambalari sau preturi este prezentata detaliat, prin grafice si tabele, in partea a doua a lucrarii.
Partea a treia prezinta articolele brand privat delistate in ultimii ani.
Ultima parte, a patra, contine prezentarea brandurilor de producator, listate la nivel regional, ca parte a strategiei lanturilor internationale de retail. Si aici veti regasi fotografiile fiecarui articol in parte, alaturi de scurta sa prezentare precum si analiza strategiilor existente.
Lucrarea „Romania - Piata ice tea sub brand privat" este o baza completa de date a ultimilor ani, cu numeroase fotografii, grafice si tabele, centralizate la momentul actual. Un instrument de lucru util, recomandat pentru toti factorii de decizie din retail dar si pentru cei care astazi produc, distribuie sau importa astfel de produse.
Culegerea si analiza datelor s-a efectuat la nivel national de catre un colectiv al Sales Consulting, societate specializata in retail si in analiza pietei FMCG, fiind inceputa in iulie 2011, prin monitorizarea periodica a urmatoarelor lanturi de retail:
Pret: 599 lei (TVA inclus).
Nota: Intreaga analiza este inscriptionata pe suport DVD, livrarea urmand a fi facuta prin curier, in termen de maxim 48 de ore de la confirmarea platii. Pentru detalii sau comenzi ferme ne puteti contacta la office@brandprivat.ro