English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Romania - Piata conservelor de porumb dulce sub brand privat

Descarca Romania - Piata conservelor de porumb dulce sub brand privat

Pornita de pe o pozitie de nisa, categoria conservelor de porumb a inregistrat o crestere accelerata in ultimii ani, numarul articolelor sub brand privat crescand exponential. Vecinatatea cu Ungaria, tara aflata in topul mondial al producatorilor de porumb dulce a constituit un avantaj major, multe dintre articolele aparute in piata avand provenienta maghiara. Dezvoltarea brandurilor private a fost sustinuta si de pozitionarea brandului lider Bonduelle pe un palier superior de pret, ceea ce in final a lasat loc de foarte multa marja. O oportunitate care nu putea trece neobservata de lanturile de retail, argument decisiv in ecuatia profitului.

Strategiile retailerilor sunt axate pe securizarea categoriei, prin doua sau chiar trei branduri private, cu pozitionari diferite. Cu exceptia discounterilor, ecuatia finala include si prezenta brandului lider, ca element decisiv nu doar in completarea ofertei ci si in comparatia finala pusa astfel la indemana consumatorului.

 

Lucrarea „Romania – Piata conservelor de porumb dulce sub brand privat” prezinta imaginea completa a categoriei asa cum este ea astazi in retailul modern, fiind structurata in doua parti, axate pe cate una din cele doua categorii existente in piata: porumb dulce la conserva si porumb dulce congelat. Gruparea produselor a fost facuta pe lanturi de retail. Fiecare articol beneficiaza de o prezentare detaliata, insotita de imaginea produsului. Nu sunt uitate nici articolele delistate in ultimii ani, la fel cum sunt evidentiate si schimbarile de ambalaj survenite in decursul timpului. La fiecare retailer in parte sunt punctate oportunitatile existente dar si eventualele dezavantaje sau puncte slabe. In final, lucrarea contine analiza SWOT a categoriei. Sunt elemente care asigura informatiile necesare unei imagini complete, menite sa stea la baza unor strategii pe termen mediu si lung pentru toti cei care sunt implicati in productia, importul, distributia si comercializarea porumbului dulce.

 

Inceputa in ianuarie 2012, lucrarea „Romania – Piata conservelor de porumb dulce sub brand privat” este o baza completa de date a ultimilor ani, cu numeroase fotografii, grafice si tabele, centralizate la momentul actual. Un instrument de lucru util si profesionist, recomandat pentru toti factorii de decizie din retail dar si pentru cei care astazi produc, distribuie sau importa astfel de produse.

 

Culegerea si analiza datelor s-a efectuat la nivel national de catre un colectiv al Sales Consulting, societate specializata in retail si in analiza pietei FMCG, fiind inceputa in ianuarie 2012, prin monitorizarea periodica a urmatoarelor lanturi de retail:

  • Hypermarket: Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Real;
  • Supermarket: Billa, Carrefour Market, Carrefour Express, Mega Image, Profi;
  • Discounter: Lidl, Penny Market;
  • Cash&Carry: Metro; Selgros;

 

Pret: 849 lei (TVA inclus).

Nota: Intreaga analiza este inscriptionata pe suport DVD, livrarea urmand a fi facuta prin curier, in termen de maxim 48 de ore de la confirmarea platii. Pentru detalii sau comenzi ferme ne puteti contacta la office@brandprivat.ro 

 


Toate studiile