English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Romania - Piata apelor cu arome si a energizantelor sub brand privat

Descarca Romania - Piata apelor cu arome si a energizantelor sub brand privat

„Romania - Piata apelor cu arome si a energizantelor sub brand privat" prezinta imaginea unor categorii aparent de nisa dar situate pe un trend ascendent. Doua categorii cu strategii diferite, prezente active in retailul modern. Proiectele de brand privat, multe inspirate din brandurile internationale, devin motor de crestere a categoriilor, ca parte activa in trendul pietei. Inovatia, ca factor principal in diferentierea unui brand, poate fi regasita din ce in ce mai des de partea brandurilor private, prin lansarea unor produse cu certa valoare adaugata. In acelasi timp putem vorbi si de o timida diferentiere la nivel regional, prin proiecte dezvoltate special pentru piata romaneasca.  

 

„Romania - Piata apelor cu arome si a energizantelor sub brand privat" este o lucrare structurata in patru capitole. In prima parte este prezentata categoria apelor cu arome, cu toate articolele active sau delistate in ultimul an. Structurarea s-a facut pe branduri private si lanturi de retail, fiecare articol fiind insotit de o scurta descriere, alaturi de fotografia sa. La fiecare lant de retail, cititorul regaseste o analiza a strategiilor existente, intr-o incercare de identificare a posibilelor oportunitati de piata. Tot aici se afla centralizarea tuturor datelor, functie de arome, gramaje, ambalari sau preturi, prezentata detaliat, prin grafice si tabele.

Partea a doua a lucrarii prezinta articolele active din categoria energizantelor, clasificate pe branduri si lanturi de retail. Si pentru acestea cititorul gaseste descrierea fiecarui articol in parte, alaturi de fotografia produsului. Ca o noutate, am introdus aici in acelasi format detaliat si articolele sub branduri exclusive prezente in cateva lanturi de retail. Este o situatie rar intalnita in piata, dar care confirma tendinta de securizare a unor categorii prin strategii speciale menite sa protejeze brandurile private si sa le transforme in generatoare de marja. Pentru fiecare retailer exista si o analiza a strategiei sale, in scopul evidentierii oportunitatilor existente sau, de ce nu, a punctelor slabe.

Partea a treia, include in grafice si tabele, centralizarea tuturor datelor din cadrul categoriei energizantelor, functie de ambalari sau gramaje.

Ultima parte, a patra, include modificarile intervenite in sortimentatia categoriei energizantelor, fiind prezentate in detaliu articolele delistate in ultimul an, inclusiv cu fotografiile aferente .

 

 

Lucrarea „Romania - Piata apelor cu arome si a energizantelor sub brand privat" este o baza completa de date a ultimilor ani, cu numeroase fotografii, grafice si tabele, centralizate la momentul actual. Un instrument de lucru util, recomandat pentru toti factorii de decizie din retail dar si pentru cei care astazi produc, distribuie sau importa astfel de produse.

 

Culegerea si analiza datelor s-a efectuat la nivel national de catre un colectiv al Sales Consulting, societate specializata in retail si in analiza pietei FMCG, fiind inceputa in iulie 2011, prin monitorizarea periodica a urmatoarelor lanturi de retail:

  • Hypermarket: Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Real;
  • Supermarket: Billa, Carrefour Market, Carrefour Express, Mega Image, Profi si reteaua regionala CBA;
  • Discounter: Lidl, Penny Market;
  • Cash&Carry: Metro; Selgros;

 

Pret: 890 lei (TVA inclus).

Nota: Intreaga analiza este inscriptionata pe suport DVD, livrarea urmand a fi facuta prin curier, in termen de maxim 48 de ore de la confirmarea platii. Pentru detalii sau comenzi ferme ne puteti contacta la office@brandprivat.ro

 

 


Toate studiile