English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Profil de retailer - Auchan

Descarca Profil de retailer - Auchan

Prezent in 12 tari printr-o retea de 616 hypermarketuri si 759 de supermarketuri, Grupul Auchan a inregistrat la finele lui 2011, o cifra de afaceri de peste 44,4 miliarde euro, in crestere cu peste 4,4% fata de anul precedent. Cea mai importanta contributie la cifra de afaceri a grupului au avut-o tarile din zona Europei Centrale si Asia. Zona in care se situeaza si Romania prin operatiunile derulate de Grup in cele noua hypermarketuri existente in momentul de fata.

Dupa o scurta introducere in istoria Grupului Auchan si trecerea in revista a principalelor sale bannere, lucrarea prezinta evolutia Auchan pe piata romaneasca. O evolutie inceputa timid in 2006, odata cu deschiderea la 7 noiembrie a primului sau hypermarket in Bucuresti si continuata astazi cu rebrandingul celor 20 de hypermarketuri foste Real. Dintr-un outsider, retailerul tasneste in prim planul scenei romanesti, depunandu-si o serioasa candidatura la pozitia de lider. Competitia astfel declansata nu face decat sa dea nastere primei concentrari din retailul autohton, transformandu-ne in martori la nasterea unor giganti.

 

Pentru consumatorul roman modelul Auchan a adus cu el provocarea spatiilor mari de vanzare, cu o mare diversitate sortimentala, axat pe strategia EDLP. O imagine noua prin spatiile generoase de expunere, cu un lay-out riguros dar si cu o tenta de bazar prin expunerea in bulk. Un model atipic fara reviste de marketing, sustinut insa prin brandurile proprii alaturi de produse exclusive importate de catre Auchan din Europa sau Asia.

Modelul Auchan este completat cu o analiza SWOT alaturi de date si cifre despre expansiunea retailerului pe piata romaneasca. Regasiti in aceasta sectiune informatii utile despre reteaua magazinelor Auchan, alaturi de indicatori economici precum cifra de afaceri, profitabilitatea sau personalul anagajat. Sunt cifre cu ajutorul carora analiza prezinta performantele retailerului mergand pana la nivel de magazin sau unitate de suprafata de vanzare.

Actualizata la zi, lucrarea "Profil de retailer - Auchan" poate fi un instrument util pentru toti cei care doresc sa aiba o imagine completa a pietei romanesti de retail dar si a jucatorilor prezenti. Ea poate fi considerata totodata o baza de date in pregatirea negocierilor, pentru toti cei care colaboreaza deja sau intentioneaza sa colaboreze cu retailerul francez. 

 

 

Pret: 820 lei (TVA inclus).

Nota: Intreaga analiza este inscriptionata pe suport DVD, livrarea urmand a fi facuta prin curier, in termen de maxim 48 de ore de la confirmarea platii. Pentru detalii sau comenzi ferme ne puteti contacta la office@brandprivat.ro

 

 

 

 


Toate studiile