Pornita de la statutul de nisa, sub-categoria miniprajiturilor pe baza de lapte si-a castigat un loc bine meritat in frigiderele comerciantilor, putine fiind astazi magazinele care nu au listat in sortimentatia permanenta cel putin un astfel de produs. Explicatia acestei reusite se afla ascunsa in sintagma felie de lapte, sintagma ce poate inlocui oricand cu succes formularea mini prajituri pe baza de lapte. Succesul insa nu este unul colectiv ci se datoreaza aproape integral perseverentei cu care marketingul Ferrero a reusit sa transforme aparent banala felie de lapte intr-un adevarat brand. Si cum orice reusita nu poate trece neobservata, felia de lapte a intrat in vizorul firmelor concurente, piata fiind invadata de replici dintre cele mai diverse. Asa se face ca astazi, in retailul romanesc pot fi gasite 25 de produse sub 12 branduri diferite. Evident, la asa o diversitate, chiar si pentru cel mai pretentios hypermarket este obligatorie o selectie.
Analiza sub-categoriei mini prajiturilor pe baza de lapte se doreste a fi un instrument de lucru util nu doar pentru buyerii marilor lanturi internationale ci si pentru toti cei implicati direct in productia, importul, distributia sau comercializarea acestor produse. Lucrarea cuprinde cinci capitole:
1.Sortimentatia listata in marile lanturi de retail. Pentru fiecare articol sunt prezentate datele tehnice, lista ingredientelor si tabelul valorilor nutritionale. Rezultatul? Un clasament al calitatii in care, alaturi de brandurile de producator sunt incluse si cinci produse dezvoltate de retaileri sub propriile branduri.
2.Prezenta in conturi. Care sunt brandurile care isi disputa spatiul de raft in fiecare lant de retail? Preturi. Lay-out.
3.Marketing. Mecanismele folosite de producatori/retaileri pentru promovarea propriilor produse.
4.Strategii. Importuri paralele si deprecieri calitative. Sunt doar doua dintre strategiile jucatorilor actuali.
5.Articole delistate sau inlocuite.
Anexa: Fise de articol. Fotografii si date tehnice.
Analiza sub-categoriei mini prajiturilor pe baza de lapte are la baza date culese din retailul modern fiind monitorizate toate lanturile prezente pe piata romaneasca.
Pret: 476 lei (TVA inclus).
Nota: Intreaga lucrare este inscriptionata pe suport DVD, livrarea urmand a fi facuta prin curier, in termen de maxim 48 de ore de la confirmarea platii. Pentru detalii sau comenzi ferme ne puteti contacta la office@brandprivat.ro