English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Abordarea proiectelor de brand privat

Descarca Abordarea proiectelor de brand privat

Structurata in doua parti distincte, analiza "Abordarea proiectelor de brand privat" incearca sa identifice cateva dintre parghiile pe care, retaileri si producatori deopotriva, le au la indemana in stabilirea strategiilor pe termen mediu si lung.

In prima sa parte lucrarea prezinta categoriile castigatoare la nivel european in 2011, conform datelor unui studiu Nielsen realizat pentru Asociatia Mondiala a Producatorilor de Branduri Private (PLMA). Pot fi aceste trenduri existente la nivel european o sursa de inspiratie pentru piata romaneasca? Este suficienta preluarea lor pentru un business de succes? Sunt intrebari la care practica si particularitatile pietelor nationale pot da raspunsuri diferite de la o tara la alta. De cele mai multe ori preluarea modelelor existente poate genera un boom pe termen scurt al afacerilor, fara sa garanteze si reusita acestora pe termen lung.

Iata de ce in partea a doua a analizei autorul isi propune sa identifice cateva elemente care pot contribui decisiv in stabilirea unor strategii pe termen mediu si lung. Sunt elemente de care fiecare retailer sau producator trebuie sa tina cont atunci cand demareaza proiecte de brand privat. Identificarea oportunitatilor existente in piata cade in sarcina partilor implicate, ele fiind cele mai in masura sa isi seteze in functie de aceste elemente, dezvoltarea ulterioara.

Paginile de comentarii au fost introduse in baza expunerii sustinute de catre realizatorul acesteia la Seminarul de Marci Private*, special pentru formatul on-line al acestui material.

 

*Seminarul de Marci Private - editia a IV, organizat de Revista Modern Buyer, s-a desfasurat la Bucuresti, in 20 septembrie 2012.

 

Nota: pretul lucrarii este in lei si contine TVA.  


Toate studiile