English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Williams Sonoma: Despre sare, intr-o abordare premium

16/10/2013 12:40

Retailerul american Williams Sonoma a lansat o linie de ingrediente destinate gurmanzilor. Aparent un lucru normal, intalnit si pe piata noastra, unde lanturile de retail se intrec in a dezvolta condimente sub branduri private. Intr-o tara precum Romania, unde sarea este pe toate drumurile, articolul celor de la Williams Sonoma are toate sansele sa se inscrie in banalul cotidian. Si totusi nu este asa. Ambalajul special al pachetului prezinta o selectie de patru sortimente de sare, provenite din patru colturi diferite ale lumii. Banalul capata poleiala, iar inovatia din spatele produsului il transforma din simplu in exceptional.

 

Teoretic, exemplul de fata reprezinta o abordare cu totul aparte, fiind vorba despre un produs premium, ce ascunde o mare valoare adaugata prin gradul sau inalt de inovatie. Este insa abordarea normala a unui retailer care si-a facut cu seriozitate temele la capitolul branduri private. Pentru ca in definitiv aceasta este abordarea ce trebuie avuta atunci cand vine vorba despre un brand privat. Adica un produs initiat de un retailer, in baza cerintelor acestuia si pe baza propriului sau caiet de sarcini. Un produs care te diferentiaza si care iti consolideaza propria imagine. O abordare ce contrasteaza vizibil cu piata romaneasca, dependenta din pacate de copy paste. Despre aceasta insa pe larg, intr-un viitor material. 


Toate actualitatile