English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Un suc de portocale cu personalitate         

30/07/2019 15:47

Kaufland surprinde in aceste zile cu o imagine noua, inedita, pentru sucul de portocale din productie proprie. Chiar daca nu vorbim de un nou produs brand privat ci pur si simplu de o ambalare exclusiva, designul ambalajului compenseaza din plin absenta brandului. Intr-o categorie anosta, dominata de etichete de cantar pe aproape toate produsele similare existente in piata, imaginea aleasa de Kaufland transmite nu doar culoare ci si prospetime. Inovatia retailerului merge insa mai departe, eticheta afisand o abordare proprie pentru data valabilitatii produsului. Concret, pe eticheta nu mai este afisata nici data productiei si nici data expirarii. Cumparatorul este insa informat ca trebuie sa consume produsul intr-un interval de 24 de ore de la data si ora achizitionarii acestuia, inscrisa pe bonul de casa*. Recomandarea este insa o sabie cu doua taisuri. Pe de o parte asistam la o incercare de diminuare a costurilor, absenta datei eliminand practic o operatiune din procesul de productie. Pe de alta parte, exista riscul unei gestionari greoaie a stocurilor din magazin. Nu in ultimul rand, prin lipsa de transparenta fata de consumatorul final, retailerul isi depuncteaza propriul produs, punand sub semnul intrebarii prospetimea acestuia.

 

 

*Pentru a va bucura de prospetimea produsului, va recomandam consumul acestuia in 24 de ore de la data si ora achizitionarii marcate pe bonul casei de marcat.

 

 


Toate actualitatile