English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Un pariu riscant: Apa si zahar in noile iaurturi BIO cu fructe, sub brandul privat K-bio

21/12/2016 18:13

Kaufland intra in categoria iaurturilor BIO cu fructe, lansand patru retete sub brandul privat K-bio. Articolele, produse integral in Germania, atrag atentia prin design si tinuta, paharul de plastic fiind acoperit cu un bandou de carton sub certificare FSC® (Forest Stewardship Council®). Kaufland devine astfel al treilea retailer – dupa Mega Image si Lidl - care are in sortimentatia sa de brand privat iaurturi BIO, cu fructe.

In ultimii ani, piata produselor BIO a evoluat iar consumatorii sunt tot mai avizati, fiind extrem de atenti la detaliile de pe ambalaj. Inclusiv la ingrediente. In cazul de fata, retetele retailerului surprind prin continutul mare de zahar, procentul de zaharuri variind intre 13-15%. Cum genul acesta de produse sunt consumate si de copii, abordarea Kaufland este din start una riscanta.

 

Apa intr-un iaurt BIO

La rubrica ingrediente, pe ambalajul iaurtului BIO cu preparat de vanilie, regasim: iaurt*, apa, zahar*, amidon*, suc de lamaie*, extract de pastai de vanilie Bourbon*, pastai de vanilie macinate*. *din agricultura ecologica. Desi apa este singurul ingredient care nu detine certificare ecologica, procentul detinut de aceasta in reteta nu este precizat. Retailerul isi pastreaza astfel la indemana o parghie prin care poate controla costul final al produsului si, implicit, profitabilitatea acestuia.

Prin comparatie, iaurtul cu vanilie dezvoltat de Mega Image sub brandul propriu Delhaize Bio contine urmatoarele ingrediente: lapte integral*, zahar de trestie de zahar*, lapte praf degresat*, aroma naturala de vanilie (0,4%), fermenti lactici vii. *din agricultura ecologica.

 

Nota brandprivat.ro - Pe site-ul nostru, in sectiunea speciala rezervata (aici) puteti gasi o analiza a pietei romanesti a iaurturilor cu fructe. O lucrare ce poate deveni un instrument de lucru extrem de util pentru toti cei care astazi intentioneaza sa dezvolte aici proiecte de brand privat dar si pentru cei care produc, importa sau distribuie astfel de articole.

Lucrarea „Romania - Piata iaurturilor cu fructe sub brand privat" este o baza completa de date a ultimilor ani, cu numeroase fotografii, grafice si tabele, centralizate la momentul actual. Un instrument de lucru util si profesionist, recomandat pentru toti factorii de decizie din retail dar si pentru cei care astazi produc, distribuie sau importa astfel de produse.

Culegerea si analiza datelor s-a efectuat la nivel national de catre un colectiv al Sales Consulting, societate specializata in retail si in analiza pietei FMCG, fiind inceputa in iulie 2011, prin monitorizarea periodica a urmatoarelor lanturi de retail:

  • Hypermarket: Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Real;
  • Supermarket: Billa, Carrefour Market, Carrefour Express, Mega Image, Profi si reteaua regionala CBA;
  • Discounter: Lidl, Penny Market;
  • Cash&Carry: Metro; Selgros;

 

 


Toate actualitatile