English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

UNICEF – LIDL. Un proiect frumos si un mecanism romanesc

26/12/2018 08:42

Sub sloganul De Sarbatori jucariile fac bine, UNICEF Romania a derulat o campanie pentru sustinerea elevilor din medii defavorizate. Prin asocierea cu Lidl Romania, UNICEF isi asigura si o parte din suportul financiar, Lidl contribuind direct la succesul campaniei. Practic, prin mecanismul campaniei, retailerul german se angaja sa contribuie cu o suma fixa (un leu) pentru fiecare jucarie vanduta prin magazinele sale in intervalul 12 noiembrie – 24 decembrie.

Ideea, nobila si generoasa, ridica insa un semn de intrebare prin chiar semnul egal pus intre produsele vandute, indiferent de pretul de raft al acestora. Daca pentru jucariile cu preturi pana in 10 lei (extrem de putine in sortimentatia de Craciun), suma cu care contribuia Lidl putea urca pana la 10% din valoarea acestora, la jucariile scumpe procentul se diminua considerabil, fiind – in cazul unor articole – nesemnificativ.

 

 

 


Toate actualitatile