English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Tender wishes, de la Profi pentru Metro. Sau ce inseamna sloganul „Cumperi mai mult, platesti mai putin”

21/03/2018 08:33

Pe fondul campaniei agresive derulate de Metro Romania in mass-media, sloganul operatorului cash&carry primeste o lovitura sub centura din partea celor de la Profi. Platesti oare mai putin atunci cand cumperi cantitati? Daca ar fi sa ne luam dupa oferta Profi, intreaga promotie Milka derulata in magazinele Metro este pur si simplu aruncata in derizoriu. Si odata cu ea si strategia retailerului pentru clientii sai revanzatori. Ce rost mai are asadar sa cumperi 10 cutii de praline Milka cand la Profi platesti pentru o singura cutie cu peste 6% mai putin?

Desigur, actiunea derulata de Profi, punctual pe o cantitate de 58.000 de cutii cu praline Milka, ridica un mare semn de intrebare. Avem oare in fata o forta de negociere mai mare decat cea a operatorului cash&carry? Raspunsul conteaza mai putin, chiar daca in calcul poate fi luata si vanzarea pe marja negativa. Pentru micutul comerciant dar si pentru clientii acestuia, conteaza doar pretul final. Iar la acest capitol, credibilitatea sloganului Metro a suferit o puternica lovitura.

 

Nota brandprivat.ro – In stilul caracteristic, promotia Profi a beneficiat si de o sustinere in mass-media.

 

 

 


Toate actualitatile