English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Supeco, Lidl si Profi isi vor imparti piata locala la Bals

09/11/2017 08:33

Franzela 0,69 lei; Pulpe pui 6,39 lei/kg; Malai Lucsor 1,45 lei/kg; Ulei floarea soarelui Rumen 3,78 lei; Lamai 4,44 lei/kg; Telemea Tudia 9,99 lei/kg sau hrana uscata pentru caini la 17,00 lei/kg. La acestea se mai adauga cateva dintre produsele tractor rulate de Supeco la ultima sa deschidere de magazin, cea de la Focsani: Ariel detergent lichid automat 390ml la 3,99 lei sau ciocolata Milka 100g la 2,89 lei. Sunt doar cateva dintre ofertele cu care retailerul incearca sa rupa gura targului la Bals. Supeco incepe sa joace un rol tot mai important in strategia Carrefour, confirmand prin aceasta deschidere orientarea francezilor catre zona de sud a Romaniei si in special spre orasele sarace.  

Avem asadar incepand din aceasta dimineata, un nou magazin Supeco. La Bals, gard in gard cu Lidl. Alegerea locatiei nu a fost intamplatoare, Supeco beneficiind de o pozitie privilegiata pe o parte din terenul fostei fabrici de paine, preluat ulterior cu tot cu active de VelPitar. Se contureaza un centru de greutate pe harta retailului local format, culmea! in jurul bisericii Sfintii Imparati Constantin si Elena. Ca sa intelegem cu a fost posibila incadrarea unei biserici intr-o viitoare zona comerciala, trebuie sa ne intoarcem in timp pana in anul 2009. In acel an, Plus reusea sa deschida magazinul sau cu numarul 77, chiar in centrul orasului Bals. Ulterior, odata cu vanzarea retelei, magazinul a devenit Lidl. Noii sai propietari nu au fost multumiti cu locatia asa ca au construit un al doilea magazin, la nici o suta de metri distanta. Sa ai in plin centrul unui oras o biserica incadrata de doua spatii Lidl e ceva unic. Nu comentam profesionalismul celor implicati in dezvoltarea urbanistica a orasului. Cert este ca Balsul a intrat in istorie, bifand o premiera mondiala.

Fericiti posesori a doua spatii comerciale in plin centrul Balsului, germanii au ales sa pastreze doar una, Asa ca au scos la vanzare vechiul spatiu construit de Plus si s-au mutat cu arme si bagaje in noul magazin, construit de la zero dupa planurile proprii. Ulterior, fostul magazin Plus/Lidl a fost preluat de Jysk. O mutare inspirata, menita nu doar sa aduca venituri suplimentare in conturile Lidl ci si sa-i securizeze prezenta in zona. E greu de crezut ca la momentul respectiv cei aflati in spatele expansiunii germane si-au imaginat vreodata ca langa noul lor magazin va aparea vreodata un Supeco. Si totusi, miracolul s-a produs.

 

Deschiderea Supeco Bals rescrie practic cotele de piata la nivel local, intr-un oras cu o putere de cumparare sub media nationala. Feliile de tort se vor imparti intre cei doi mari – Carrefour si Lidl – in joc intrand insa si Profi, prezent in oras din luna aprilie a acestui an cu un magazin standard, pe 500mp, situat in aceeasi zona centrala. Pentru consumatorul de rand, batalia dintre retailerii internationali va fi vizibila in pret si mai putin in servicii. Iar aici Supeco se pare ca si-a facut temele, punand accent pe ofertele de volum. Peste 400 de produse cu reduceri pentru volume mari sunt incluse in sortimentatia magazinului sub sloganul „Cumperi mai mult, platesti mai putin!”.

 

 

Va recomandam sa cititi si:

Lidl scoate la vanzare magazinul Bals - 14/12/2016 

 


Toate actualitatile