Sortimentatia hypermarketurilor Carrefour s-a imbogatit cu doua sucuri de fructe sub brandul Carrefour Kids. Destinat copiilor, brandul privat Carrefour Kids reuneste retete create special pentru acestia. Atentia cu care retailerul isi trateaza micii consumatori nu se opreste doar la acestea ci este extinsa de multe ori si asupra ambalajelor folosite. Este si cazul produselor de fata al caror ambalaj de carton provine din surse atestate FSC. Existenta unei astfel de certificari pe produse destinate copiilor poate contribui in timp la formarea unei atitudini responsabile fata de mediu. Pentru un retailer, includerea unor produse atestate FSC in sortimentatia sa curenta confirma o strategie clara, la nivel de grup, de implicare in proiecte ce pot contribui la salvarea resurselor naturale.
Ce doua articole sunt:
Nu putem incheia fara sa nu remarcam inovatia pe care cele doua articole o aduc codului EAN. Absenta clasicului cod de bare de pe ambalaj ridica probleme casierelor atunci cand incearca scanarea articolelor. In realitate, codul exista, el fiind imprimat numeric, pe fiecare ambalaj, ceea ce face obligatorie introducerea lui manuala la fiecare cumparare.
Despre certificarea FSC va recomandam sa cititi si:
Eticheta Forest Stewardship Council (FSC) - 17.11.2011
Ambalaje alimentare cu sigla FSC - 27.03.2012