English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Sucul de portocale in lupta dintre branduri. Vitafit vs. KClassic

28/10/2013 12:56

Doua produse sub doua branduri private, in doua lanturi de retail diferite.

Vitafit si KClassic. Lidl si Kaufland.

In spatele lor o multime de similitudini si nu ne referim aici doar la simpla apartenenta la acelasi grup.

Aparitia lor la raft a fost si ea aproape simultana. Poate cu o usoara diferenta de zile, in favoarea brandului Vitafit, sosit aparent primul. Ceea ce sa recunoastem este nesemnificativ, pentru ca un astfel de produs nu il dezvolti peste noapte. Suficient totusi ca sursa de inspiratie sa se transforme intr-o decizie rapida de lansare. Cu o conditie: produsul trebuie sa fie pregatit si sa astepte doar momentul propice. Sau lansarea colegilor de grup.     
 
Avem asadar doua produse noi, ambele cu o mare valoare adaugata. Mai mult vorbim in ambele cazuri de ambalari in carton certificat FSC, ceea ce contribuie odata in plus la educarea consumatorilor. Lista asemanarilor nu se limiteaza doar la carton si la provenienta sa, ci continua pe aproape toate planurile. Si posibil ca asemanarea sa mearga in amonte, pana la compania producatoare, dat fiind ca avem aceiasi sursa pentru cartonul folosit la ambalaj. Din pacate insa acest ultim punct nu il putem confirma. Raman insa restul, reunite subtil intr-o interesanta strategie de grup, menita sa dezvolte o categorie si in acelasi timp sa formeze comportamente de consum. Dar si sa fidelizeze.  

Toate actualitatile