English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Smantana pentru frisca, un articol neglijat de retaileri si producatori

09/04/2015 07:31

Articol plasat voit pe un segment de nisa in anii comunismului, smantana pentru frisca se vindea ca painea calda la primele ore ale diminetii. Perioada s-a schimbat, magazinele au fost invadate de produse si totusi, articolul ramane de negasit. Marile lanturi internationale pur si simplu nu au listat un astfel de produs proaspat, la fel cum companiile producatoare par sa nu fie interesate. Nepasare, indiferenta? Indiferent care ar fi raspunsul, smantana pentru frisca poate deveni o oportunitate pentru producatorii autohtoni cu atat mai mult cu cat nu vorbim de un articol activ pe segmentul primului pret ci de unul cu valoare adaugata. O oportunitate poate fi si pentru cei care dezvolta astazi branduri private, argumentul fiind chiar in elementul de diferentiere asigurat de produsul in sine.

 

Singurul articol sub brand privat in categoria produselor proaspete, realizat cu un producator autohton se afla astazi in portofoliul Cora, sub brandul mainstream. Cora Smantana dulce pentru frisca 32% grasime este rezultatul unui parteneriat intre retailer si compania Lactag S.A., articolul fiind lansat in februarie 2014.

 

Foto: "Reclame vechi romanesti 1860 – 1990" si brandprivat.ro

 

Nota brandprivat.ro – Ideea acestui material a pornit de la o fotografie publicata pe pagina de Facebook „Reclame vechi romanesti 1860 – 1990” (aici).


Toate actualitatile