English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Sintagma a-si face treaba intr-o comunicare Metro pe brand entry level

01/11/2018 10:54

A fost doar o sclipire, Metro renuntand la o comunicare consistenta pe mainstream la scurt timp dupa lansarea primelor spoturi Tv. Retailerul se intoarce insa spre entry level, convins se pare ca resuscitarea brandului sau privat poate fi o oportunitate daca nu pe termen mediu atunci cel putin pe termen lung. Noua campanie de comunicare Aro vine si cu o surpriza, sloganul ales de Metro punand accent pe conjugarea verbului a-si face treaba. Fiind vorba de o premiera in materie de comunicare pe un brand privat, fie el si entry level, nu ne ramane decat sa urmarim cu atentie efectele acestei mutari inedite.

 

Foto: Metro Romania

 

Va recomandam sa cititi si:

In al 15-lea ceas, Metro isi redescopera propriul brand - 24/05/2018 articol rezervat abonatilor

 


Toate actualitatile