English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Sigma, o strategie ancorata in proiecte de mediu

02/04/2014 20:57

Orientarea brandului Sigma spre proiecte cu implicatie directa in protectia mediului inconjurator nu mai este un secret. De ani buni Metro construieste o imagine solida pentru brandul sau fanion din categoria produselor de papetarie. Prin strategia sa retailerul formeaza noi deprinderi, contribuind astfel direct la educarea consumatorilor sai. Chiar daca efectele nu sunt vizibile pe moment, eforturile Metro se vor rasfrange in timp asupra intregii comunitati.

 

Pierdut in imensitatea rafturilor un articol ne atrage atentia. Un plic anti soc, dezvoltat de retailer sub brandul sau privat Sigma, special pentru retelele sale din Romania si Bulgaria. Un aparent banal articol din zecile de mii listate in sortimentatia activa a retailerului. Si totusi produsul ascunde un mic dar extrem de important detaliu. Cartonul din care acesta este produs provine dintr-o sursa certificata FSC.

Ioana Buruian

 

Va recomandam sa cititi si:

Sigma, un brand ce se indreapta spre verde - 09.04.2013

 

 


Toate actualitatile