English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Saptamana produselor romanesti in Carrefour Spania          

04/11/2019 08:33

Ambasada Romaniei in Regatul Spaniei impreuna cu Carrefour Spania organizeaza o saptamana a produselor romanesti. Actiunea se desfasoara in intervalul 31 octombrie – 06 noiembrie in magazinele Carrefour din Alcala de Henares, Almerimar, Castellon, Lleida, Rivas Vaciamadrid, San Fernando de Henares, San Juan de Aznalfarache (Sevilla), Torrejon de Ardoz si Villareal. Potrivit reprezentantilor Ambasadei Romaniei, inaugurarea "primei initiative de acest fel pentru tara noastra se inscrie in demersurile de promovare a produselor si marcilor romanesti pe piata spaniola". In plus, campania isi propune "sa creasca accesibilitatea produselor romanesti in randul comunitatii romane din Spania".

Lansarea oficiala a Saptamanii produselor romanesti a avut loc vineri, 1 noiembrie, la centrul comercial Carrefour din Alcalá de Henares, in prezenta directorului executiv Carrefour Spania, Rami Baitieh, a primarului orasului Alcalá de Henares, Javier R. Palacios si a ambasadorului Romaniei in Regatul Spaniei, Gabriela Dancau.

 

Trecand peste entuziasmul generat in randul comunitatilor de romani din Spania de aceasta prima actiune a Ambasadei Romaniei, se cuvine o precizare: pentru Carrefour Spania produsele romanesti nu sunt o noutate. Francezii si-au facut o strategie din promovarea produselor noastre, mizand si pe nostalgia pe care acestea o trezesc in randul romanilor din Spania.

Actiunea organizata de Ambasada Romaniei ridica insa unele intrebari. Potrivit anuntului oficial, Saptamana produselor romanesti s-a dorit a fi una de „promovare a produselor si marcilor romanesti pe piata spaniola”. Reprezentantii Ambasadei Romaniei nu au oferit detalii despre cine si mai ales pe ce criterii s-a operat selectia brandurilor si a produselor listate in cadrul acestei actiuni. Din informatiile pe care le avem, de la raft nu au lipsit biscuitii de tip Eugenia, pufuletii, cozonacii, diferite feluri de muraturi, apele minerale si bauturile racoritoare, vinurile si produsele din alcool. Desigur, gusturile difera si nu poti multumi pe toata lumea. In ce ne priveste, consideram ca se putea acorda o mai mare atentie la selectia produselor. Sortimentatia expusa la raft a vizat in mare parte doar branduri si produse ieftine, cunoscute romanilor din Spania. Intr-un cuvant am asistat la o actiune comerciala, consumatorul tinta fiind romanul stabilit in Spania si nicidecum spaniolul care nu stie aproape nimic despre Romania. Nu in ultimul rand, prin selectia de branduri si produse, actiunea derulata de Ambasada Romaniei in colaborare cu Carrefour Spania a fost o actiune de tip concurential, efectele ei resimtindu-se la nivelul magazinelor romanesti din zona.

 

Nota brandprivat.ro – In 2013, Ambasada Romaniei din Belgia se implica in promovarea produselor Gusturi romanesti, actiunea fiind prima de acest gen in care o ambasada sustinea un brand privat.

 

Foto: Carrefour Spania; Ambasada Romaniei in Regatul Spaniei; Casa Domnitorul;

 

Va recomandam sa cititi si:

Premiera in diplomatie. Ambasada Romaniei in Belgia sustine un brand privat - 25/11/2013

 


Toate actualitatile