English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Romania, reclama rezista

31/07/2012 12:25

Cel putin asta ar fi concluzia, parafrazand o cunoscuta reclama la un brand de fixativ. La aproape zece luni de la lansarea oficiala a Lidl in Romania, panotajele outdoor care au facut obiectul primei campanii de imagine mai pot fi intalnite pe strazi, in unele orase. Daca sunteti prea grabiti si nu aveti timp sa le cautati puteti intra in primul magazin Lidl. Le veti gasi cu siguranta in curtea acestuia, pe gardurile sau peretii laterali ai cladirii.

Derulata sub sloganul "Tot ce-i mai bun din Romania. Tot ce-i mai bun din Europa." prima campanie de imagine Lidl se axa pe calitatea deosebita a produselor brand privat, comercializate de retailer. Insotita si de un spot TV, campania o avea in centru pe actrita Monica Davidescu alaturi de un prim produs brand privat Lidl. Alegerea retailerului se oprea asupra produsului Sana. Un articol care la vremea respectiva propunea o calitatea deosebita, fiind produs de catre compania Albalact. De altfel compania producatoare era imprimata vizibil pe eticheta produsului, ca o garantie suplimentara pentru calitatea acestuia. Ulterior, in prima parte a acestui an, produsul a trecut in portofoliul producatorului Carmolact. Nu a stat insa prea mult timp nici aici si din varii motive ce tin de strategiile celor doua companii s-a renuntat la el.

Se pare ca in ciuda eforturilor retailerului de a investi in imaginea produsului, revenirea acestuia pe rafturile Lidl este sub semnul intrebarii. Pentru retailer realocarea articolului la un alt producator devine o problema delicata. Companiile romanesti nu se prea inghesuie iar mutarea productiei intr-o tara straina ar anula imaginea construita in timp cu atata truda. Pentru ca nu-i asa, sana sub brand Pilos, produsa in Romania a fost pana mai ieri produsul sinonim cu sloganul de imagine Lidl: "Tot ce-i mai bun din Romania". Ori cum ar mai putea fi un produs provenit din alta tara reprezentativ pentru Romania?

Pana la rezolvarea dilemei nu ne ramane decat sa ne consolam cu imaginea produsului din panotajele outdoor.


Toate actualitatile