English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Rebrandingul Billa Ploiesti confirma trendul monoton imprimat de Carrefour

03/07/2017 11:07

Asteptata cu interes de observatorii pietei de retail, redeschiderea Billa Ploiesti a eliminat definitiv orice urma de speranta: Carrefour ramane ancorat in banalitate, fara sa aduca pe piata romaneasca nici cea mai mica urma de inovatie.

Inaugurat in 20 mai 2000, supermarketul Ploiesti a fost a patra unitate deschisa de Billa in Romania si totodata primul magazin modern din orasul lui Caragiale. Pe format mare, cu o suprafata de vanzare de peste 2000m², unitatea si-a castigat de-a lungul anilor propriul segment de consumatori. Reteta a fost simpla si s-a bazat nu doar pe diversitate sortimentala ci si pe calitatea produselor si a serviciilor. Era de asteptat asadar ca toate aceste detalii sa se regaseasca in noua strategie Carrefour, cu atat mai mult cu cat vorbim iata de primul supermarket de peste 2000m² trecut sub bannerul Market.

Solutia aleasa de francezi nu aduce insa nimic nou. Asistam la un copy paste jalnic dupa modelul Liberty Center, cu aceeasi hilara zona promo vopsita in rosu. Desi sunt asigurati ca noul Market le aduce mii de articole noi la preturi imbatabile, apatia putinilor cumparatori prezenti la deschidere, contrazice optimismul retailerului. Romania pare sa ramana ancorata intr-o zona de umbra, fara acces la inovatiile Grupului Carrefour*. Si asta in ciuda celor doua vizite efectuate pe plaiuri mioritice de George Plassat, in timpul mandatului sau de CEO Carrefour.

*Un subiect asupra caruia vom reveni pe larg, in zilele urmatoare.

 

Nota brandprivat.ro – Redeschiderea magazinului Billa Ploiesti a avut loc in dimineata zilei de joi, 29 iunie.

 


Toate actualitatile