English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Rebranding pe buzunarul clientului  

14/02/2020 08:21

365 a murit, traiasca Delhaize! Repozitionarea inceputa de Mega Image ca parte a strategiei sale de brand privat, incepe sa produca efecte in sortimentatia retailerului, vizate fiind brandurile 365 si Delhaize. In viziunea buyerilor Mega Image, trecerea unor produse din entry level sub mainstream s-a facut simplu si rapid, singura operatiune fiind schimbarea etichetei. Ceea ce ieri era 365 astazi este Delhaize. Teoretic, prin repozitionarea sub un brand superior, retailerul obtine mai multe avantaje:

  • consolidarea pozitiei la raft a respectivului brand;
  • o potentiala crestere a cotei sale de piata;
  • fidelizarea clientilor;
  • marja, prin eliminarea presiunii pe pret prin precedenta pozitionare entry level;

Daca primele trei nu sunt percepute de client, marja, prin pretul superior de vanzare practicat este simtita direct in buzunarul acestuia. Cu alte cuvinte, cu un brand mainstream retailerul poate percepe un pret mai mare, rotunjindu-si astfel veniturile si profitabilitatea.

 

Ca multe alte produse 365 trecute in ultimele saptamani/luni sub umbrela brandului Delhaize si cele doua sticlute cu esenta de migdale din fotografie nu aduc niciun element de inovatie. Reteta este aceeasi, gramajul nechimbat. Singura schimbare vizibila este eticheta produsului si, evident, pretul de raft, clientul platind cu cateva procente in plus pentru noua (!) esenta de migdale Delhaize.

 

 


Toate actualitatile