Prezentam astazi un articol ce a disparut din sortimentatia hypermarketurilor Real, cu putin inainte de anuntul achizitionarii retelei de catre Auchan. De ce l-am ales? Pur si simplu ne-am bazat pe strategia ce a stat in spatele produsului. Un mainstream nu este ceva neobisnuit in categoria siropurilor din fructe. Majoritatea lanturilor de retail prezente pe piata romaneasca au optat spre o pozitionare mainstream dand astfel o noua valoare categoriei. Desigur, eticheta in limba engleza poate crea confuzie. Nu va lasati inselati. In ciuda acestui aspect, aparent minor, articolul este pur romanesc, fiind produs de catre societatea Laurul S.A. din Gurahont. Alegerea limbii engleze pentru ambalajul frontal arunca insa o noua lumina asupra strategiei retailerului. Real a ales sa dezvolte acest produs nu doar pentru reteaua sa din Romania ci si pentru magazinele din Polonia. O decizie interesanta si in acelasi timp unica. Spre deosebire de competitorii sai, Real s-a bazat pe productia autohtona, dezvoltand iata un produs pentru export. Retailerul deschide astfel in fata producatorului roman o imensa oportunitate, pe una dintre cele mai mature piete din zona Europei Centrale si de Est.
Nota brandprivat.ro - O analiza a pietei romanesti a siropurilor din fructe si a strategiilor ce stau in spatele brandurile private existente, puteti gasi pe site-ul nostru, in sectiunea speciala dedicata Studiilor de piata (aici).