English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Ready meal, o solutie pentru cei aflati in criza de timp

25/07/2012 12:40

Solutia pe care o reprezinta meniurile tip ready meal este astazi imbratisata de toti mai multi consumatori aflati intr-o eterna criza de timp liber. Oportunitatea categoriei este evidenta si nu vorbim aici de o oportunitate pe termen scurt ci de una pe termen lung, pretabila in special in zonele urbane. Chiar daca lanturile de retail au sesizat aceasta oportunitate, nu acelasi lucru putem spune despre producatori. Numarul companiilor locale care se pot implica in dezvoltarea unor astfel de produse este din pacate limitat. Chiar daca unele firme, cum ar fi din industria producatoare de carne si-au adaugat astfel de produse in sortimentatie prin investitii speciale in linii dedicate, oferta ramane totusi destul de redusa.

In contrapartida, solutiile gasite de unele lanturi de retail prin dezvoltarea unor unitati proprii de productie in incinta marilor magazine, reprezinta totusi solutii de moment. Chiar daca ele atrag clienti, distanta fata de zonele rezidentiale sau de birouri, precum si timpul alocat parcurgerii unui hypermarket devin obstacole serioase in calea celor care isi cantaresc cu precizie timpul zilnic. Cu toate acestea sortimentatia categoriei inregistreaza timid primii pasi, inclusiv pe proiecte de brand privat.

Un prim exemplu il regasim in magazinele Cora odata cu lansarea unei prime linii de produse sub brandul mainstream. Retetele alese sunt in topul preferintelor consumatorilor, iar gramajele propuse sunt pretabile consumului individual. Salata de boeuf, chiftele din carne de porc sau pui, salata orientala, snitele de pui sau salata de pui cu ciuperci sunt doar cateva dintre meniurile ce pot fi cumparate astazi sub brandul Cora.

Cu un pas inainte, Mega Image se afla deja la a doua experienta de acest gen prin lansarea recenta a unei linii de meniuri traditionale romanesti. Dezvoltata sub brandul cu tenta traditionala Gusturi romanesti, oferta retailerului contine sarmale cu carne de porc; fasole cu ciolan afumat; mancare de mazare sau de fasole verde cu piept de pui; chiftelute marinate; ostropel de pui sau tochitura moldoveneasca. Asadar o oferta variata, bazata pe cateva dintre cele mai populare retete romanesti, ce vine dealtfel sa completeze linia de meniuri tip ready meal lansata anterior sub brandul 365.

Diversitatea pe care o propune acum Mega Image poate fi in acelasi timp o solutie sortimentala pentru formatul sau de proximitate, format pe care retailerul preconizeaza sa isi bazeze extinderea in urmatorii ani.

 

Va recomandam sa cititi si:

Lasagna, subiect de competitie intre discounteri - 17.07.2012

Tesco modernizeaza meniurile sale ready meal - 28.05.2012

 

 

 

 

 

 


Toate actualitatile