English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Publicitate inselatoare: Marketingul Penny Market nu face nicio diferenta intre Romania si Bulgaria  

06/02/2020 08:21

Origine Bulgaria sau origine Romania inseamna totuna pentru marketingul Penny Market. Imaginea care ilustreaza campania boni de tot, campanie cu focus pe brandul privat Boni, scoate in prim plan originea materiei prime: „lactate din cel mai bun lapte 100% romanesc”. Pana aici nimic rau doar ca produsul care insoteste respectiva reclama provine din Bulgaria. Laptele folosit ca materie prima este 100% bulgaresc iar producator este subsidiara bulgara a companiei Schreiber Foods. Asadar nici vorba de un produs din lapte 100% romanesc. 

Din pacate, ne aflam in fata unui exemplu de publicitate inselatoare, fapta interzisa prin lege* si sanctionata ca atare. Cu alte cuvinte, Penny Market este bun de plata pentru greseala angajatilor sai, mesajul publicitar prejudiciind interesele consumatorilor. Va retrage oare conducerea Penny Market revista de reclama din piata si va suspenda campania boni de tot sau va trece cu vederea peste bagajul precar de cunostinte generale al departamentului sau de marketing?

 

Nota brandprivat.ro – Reclama Penny Market se incadreaza in prevederile art.4 din Legea 150 din 2008 privind publicitatea inselatoare si publicitatea comparativa, fapta putand fi sanctionata conform art. 10 si 11 din respectiva lege.

 

 


Toate actualitatile