English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Proximitatea, o prioritate pentru Tesco?

08/09/2014 11:51

Formatul de proximitate pare sa castige teren inclusiv in strategia Tesco. Flexibilitate, un numar limitat de personal si mai ales costuri minime de expansiune. In plus o sortimentatie bazata in mare parte pe branduri private si stocuri minime, sustinuta nu doar prin articole unice ci si printr-o mare viteza de rotatie. Sunt doar cateva detalii extrem de importante in ecuatia profitabilitatii. Deloc de neglijat in situatia actuala, cand presiunea discounterilor taie in fiecare luna din cota de piata a celor patru mari operatori britanici de supermarketuri.

 

Tesco testeaza asadar formatul de proximitate, construind pe conceptul „to go" atat de raspindit in Olanda, gratie celor de la Albert Heijn. Rezultatul? Un magazin aparte, cu o imagine distincta, situat intr-o zona de trafic intens, in inima City-ului londonez.

 

Un scurt film de prezentare a noului magazin Tesco Philpot Lane (aici). Urmariti modul inspirat in care a fost creat designul interior si, nu in ultimul rand lay-out-ul special pentru brandurile private Tesco, inclusiv celebrul Tesco Finest, brand ce cocheteaza discret cu pozitionarea premium, renumit pentru calitatea produselor sale.

 

 
 
 

Toate actualitatile