English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Promotie de extra volum la Lidl

29/11/2011 09:27

Incepand din aceasta saptamana, reteaua Lidl propune clientilor sai o promotie de extra volum pentru smantana 12% grasime, sub propriul brand Pilos. Practic, la cumpararea fiecarei unitati de produs (galetusa de 900g) clientii primesc gratuit 100g.

Teoretic o astfel de promotie nu mai este o noutate. Metro si Real desfasoara deja cu regularitate promotii de extra volum pentru propriile lor branduri. Promotia Lidl aduce cu sine nu una ci doua premiere pentru un produs brand privat. Iar noutatile se regasesc chiar pe ambalajul produsului.

 

Inovatiile Lidl

Ne-am obisnut ca majoritatea promotiilor de extra volum derulate fie pe branduri private, fie pe branduri de producator, sa aiba aplicate pe ambalaj stickere care sa evidentieze promotia. Lidl ne propune insa o cu totul alta abordare, noua pentru un brand privat: ambalaj personalizat special cu mecanismul promotiei. Gratuitatea de 100g este evidentiata distinct atat pe produs cat si pe capacul acestuia. Suplimentar, clientii sunt informati ca gramajul total al produsului contine 1000g din care 100g gratis.  

Pe langa mecanismul promotional, retailerul adopta pentru produs si un design specific Sarbatorilor de Iarna, cu un mesaj de suflet pentru cumparatori: "Pentru momente magice - Sarbatori Fericite!".

Doua inovatii preluate cu succes de la brandurile de producator, implementate iata in premiera pentru piata romaneasca la un produs brand privat.

 

Cateva precizari

Promotia este evidentiata si in catalogul Lidl, valabil pe saptamana in curs. Apreciem insa ca valabilitatea acesteia va fi pe o perioada mult mai indelungata. Pentru ca altfel ce rost ar avea un ambalaj personalizat cu un design specific Sarbatorilor de Iarna, lansat cu o luna inaintea acestora si valabil doar o saptamana? 

 


Toate actualitatile