English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Promotie agresiva Fuzetea pe finalul verii

24/08/2020 11:49

4,69 lei in Cora; 3,85 lei pret redus in Auchan, de la 4,20 lei; 4,59 lei in Carrefour; 4,55 lei in Mega Image. Acestea sunt preturile afisate in aceasta dimineata de luni, 24 august, de principalele lanturi de retail pentru PET-ul de 1,5l Fuzetea. Este linistea dinaintea furtunii. Peste doua saptamani, in ultimul weekend din august (29-30), brandul cu care Coca Cola si-a propus sa rupa gura targului, intra in Lidl. Si nu oricum ci la un extrem de agresiv 2,99 lei. Cam cu 50% sub pretul actual de raft. La asa un pret ofertat peste noapte unui retailer care nu dezvolta sortimentatie si imagine ci posibil doar volume, noua ne miroase a disperare. Managerii Coca Cola Romania s-au dezbracat (la modul figurat, vorbind), in fata germanilor de la Lidl, doar-doar vor reusi sa dreaga busuiocul pe final de vara. O vara stearsa dar plina de surprize. O vara in care Maspex s-a jucat cu preturile dupa bunul sau plac, reusind in final sa creasca cota brandului Nestea. Ba chiar sa lasa suficient loc pentru importuri paralele venite pe filiere maghiaro-poloneze. Pornit din postura de lider, Coca Cola se afla in fata unui rasunator esec. In goana dupa cifra, managerii Coca Cola isi sacrifica brandul si, ce este mai trist, pun sub semnul intrebarii chiar colaborarea cu unele lanturi de retail. Degeaba au lucrat Auchan, Carrefour, Cora sau Mega Image la imaginea Fuzetea, oferind brandului nu doar spatiu la raft ci si loc in vitrine personalizate.

Actiunea din Lidl, in ciuda semnalizarii „stoc limitat”, pune un mare semn de intrebare asupra credibilitatii brandului Fuzetea, lasand sa se intrevada, chiar si partial, o parte din marja uriasa pe care si-o disputa lanturile de retail. Si nu este exclus ca aceasta promotie Lidl sa tulbure apele si in traditional, netezind calea Nestea spre o nesperata postura de lider.

 

Nota brandprivat.ro – Ne asteptam ca in urmatoarele saptamani sa vedem noi promotii agresive atat in categoria bauturilor racoritoare cat si la bere. Asemeni Coca Cola mai sunt companii ai caror manageri se uita cu groaza la calendar si la cifrele verii.

 

 


Toate actualitatile