Incepand de luni, 9 septembrie, Lidl readuce intr-o actiune promotionala dedicata gastronomiei mexicane doua retete interesante de bauturi, adevarate secrete picante ale Mexicului, sub brandul sau privat El Tequito. Este vorba despre un suc de rosii iute, intens condimentat si o bautura din mere, fructe de cactus si lime, cu 42% continut de fructe.
Pe langa savoarea speciala tipic mexicana, cele doua produse fac nota aparte prin cartonul certificat FSC folosit la ambalaj. O atentie suplimentara pentru detalii, ce confirma odata in plus strategia retailerului de implicare in proiecte de mediu.
Nu sunt insa singurele produse ce beneficiaza de certificarea FSC. Ca o pata de culoare in tematica promotiei, retailerul introduce si o linie de servetele de masa in 3 straturi, cu motive in stil mexican sub brandul sau privat Floralys. Materia prima folosita la productia acestora provine din exploatari durabile, ce indeplinesc standardele internationale ale organizatiei Forest Stewardship Council (FSC). Saptamana Mexicana fiind o actiune promotionala in-out, toate articolele vor putea fi gasite in magazinele Lidl in limita stocurilor.