English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Produse cu o mare valoare adaugata in Saptamana Germana Lidl

12/04/2012 12:52

Saptamana Germana, actiune in curs de derulare in reteaua magazinelor Lidl, propune consumatorilor o diversitate de produse cu o mare valoare adaugata, atat sub brandurile private ale retailerului cat si sub branduri de producator.  

 

Saptamana Germana vine in continuare unor actiuni similare de promovare a bucatariilor internationale, derulate de catre retailerul german. De data aceasta insa in fata consumatorilor sunt aduse produse specifice unei bucatarii traditionale, cu o mare diversitate sortimentala. Germania, tara de origine a retailerului are nu numai o bogata traditie culinara dar si o maturitate a pietei de retail. Vorbim de un cu totul alt profil de consumator, atent la fiecare detaliu. Dezvoltarea pe o astfel de piata a unor produse brand privat trebuie sa tina cont si de cele mai recente inovatiile, astfel incat la final consumatorul sa aprecieze raportul calitate/pret. Nu e de mirare ca produsele prezente in oferta Lidl ascund in spatele lor multe inovatii, menite sa faca diferentiere in fata consumatorilor si nu in ultimul rand sa contribuie la fidelizarea acestora.

 

Produse cu Indicatie Geografica Protejata (IGP)

Carnati Thüringer sub brandul privat Dulano, sunt produsi in provincia Thuringia, din centrul Germaniei, dupa o reteta care se pierde in timp, cam pe la secolul al XV-lea, de cand dateaza cele mai vechi atestari documentare. Beneficiind de indicatie geografica protejata in cadrul Uniunii Europene, carnatii sub brandul privat Dulano, sunt produsi in zona, cu respectarea retetei traditionale. Articolul, dezvoltat special pentru piata germana, face parte din oferta ca articol temporar.

Schwarzwaldrauch Sunca din Padure este un alt produs cu indicatie geografica protejata, dezvoltat de catre retailerul german sub brandul propriu Schwarzwaldrauch. Spre deosebire insa de precedentul articol, acesta face parte din sortimentatia permanenta Lidl si beneficiaza de un ambalaj creat special pentru piata romaneasca. Provenita din zona Padurea Neagra din Germania, cunoscuta poate mai mult din povestile cu Hansel si Gretel, sunca afumata este produsa si azi in baza retetelor sale traditionale. Procesul de fabricatie dureaza mai bine de trei luni. Sunca bruta este sarata si condimentata cu coriandru, piper, usturoi, boabe de ienupar si alte mirodenii si lasata timp de doua saptamani. Apoi sarea este indepartata si urmeaza alte doua saptamani de pastrare, dupa care, timp de mai multe saptamani este afumata la rece, in fum de lemn de brad. La final sunca dobandeste renumita sa culoare rosie dar si aroma bogata, provenita din afumare.

 

Produse cu sigla Marine Stewardship Council (MSC)

La nivel mondial Marine Stewrdship Council reprezinta o organizatie independenta, non-profit, care stabileste standarde pentru pescuitul durabil. Companiile producatoare certificate de catre expertii organizatiei, au dreptul sa afiseze pe produsele lor sigla MSC, ca o dovada ca toate etapele pescuitului au fost facute cu respectarea standardelor de mediu si in deplina transparenta, iar produsele pot fi urmarite, inapoi prin intermediul lantului de aprovizionare.

Pe piata romaneasca in prezent nu exista astfel de produse sub brand privat, ceea ce da o valoare suplimentara ofertei Lidl. Retailerul propune clientilor sai patru astfel de articole, sub brandurile private Vitakrone si Petri, bazate pe retete din file de hering. Vitakrone File de hering cu smantana 400g, contine trei retete in sos, cu diferite ingrediente: smantana (cu castraveti mere si ceapa); marar (cu castraveti) si mustar (cu castraveti si mustar). Cel de-al patrulea produs, Petri File de hering prajit 325g, ne propune o reteta de file de hering, marinat in sos fin, de ceapa.

 

Vitafit Suc de struguri albi, in ambalaj FSC

Cu un continut de fructe 100%, sucul a fost obtinut din struguri presati imediat dupa recoltare, fara adaos de zahar, conservanti sau coloranti. In plus, ambalajul special, in carton cu sigla Forest Stewardship Council (FSC) demonstreaza implicarea deopotriva a retailerului si a producatorului in realizarea unui produs de calitate superioara.

 

Saptamana Germana Lidl este a patra actiune de promovare a unor bucatarii internationale, dupa cele dedicate bucatariilor asiatice, americana si scandinava. Cu exceptia Saptamanii Scandinave, desfasurata doar in magazine selectionate, toate celelalte actiuni s-derulat in intreaga retea Lidl. Actuala actiune Saptamana Germana Lidl, nu beneficiaza de un brand privat principal, in jurul caruia sa se deruleze intreaga promotie. Este si normal daca ne gandim ca Germania, tara de origine a retailerului ofera o extrem de mare diversitate gastronomica. Si cum orice mancare buna se asorteaza si cu o bautura buna, retailerul ne propune in premiera o oferta diversa de bauturi specific germane, de la bere la butoi si pana la distilate din pere, prune, mere sau diverse fructe.

 

Va recomandam sa cititi si:

Lidl Saptamana Scandinava - 12.03.2012

Saptamana Americana la Lidl - 21.02.2012

Savoarea Asiei in brandurile private - 30.01.2012

 

 

 

 

 

 

 


Toate actualitatile