English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Produs in Romania. Adica in U.E.  

07/02/2019 15:35

Schimbare de ambalaj pentru faina Castello tip 650. Noua varianta afiseaza pe punga de hartie certificarea FSC® (Forest Stewardship Council®), detaliu care confirma inca odata strategia Lidl de implicare in protectia mediului. Mai mult, pe partea frontala se afla imprimat textul „Produs in Romania” incadrat de culorile nationale. Abordarea, destul de rar intalnita pe brandurile Lidl, contrasteaza insa cu informatia „Produs in U.E.” imprimata pe partea laterala. Aparent, felul in care Lidl a ales sa-si informeze clientii, nu este gresit. In definitiv Romania se afla in U.E., cu drepturi depline ca stat membru.

Trecand peste partea hilara, sintagma „Produs in U.E.” a devenit de cativa ani nelipsita din strategia de comunicare Lidl Romania. Introducerea ei poate fi considerata o „performanta” a de acum fostului director de achizitii. Evident, performanta cu ghilimele de rigoare, absenta unei transparente in comunicarea cu clientul roman nefiind credem noi un motiv de mandrie. Cei care urmaresc atent strategia de brand privat Lidl Romania sunt obisnuiti cu aceasta sintagma atasata se pare definitiv produselor destinate tarii noastre. Teoretic, felul in care Lidl comunica asupra originii produselor sale nu incalca legislatia romana. Este insa trist sa vedem ca pentru alte tari, si ele membre U.E., Lidl abordeaza o cu totul alta comunicare, punctand clar originea fiecarui produs.

 


Toate actualitatile