English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Premiera sau minciuna grosolana? Parizer cu carne de vita si ardei sub brandul Camara noastra. De la Lidl

27/09/2016 11:57

Certificarea „Reteta consacrata” pentru un produs sub brand privat este o premiera ce poate oricand tine cu succes prima pagina a ziarelor. Asta daca ar fi sa dam crezare catalogului Lidl. Realitatea este insa cu totul alta si primul semnal de alarma apare chiar la achizitia produsului, pe al carui ambalaj nu se regaseste pretiosul logo. Este sau nu parizerul cu carne de vita un produs ce a obtinut certificarea nationala „Reteta consacrata”?

Misterul este lamurit la Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale unde, in evidentele Registrului National al Retetelor Consacrate NU exista nicio reteta de parizer cu carne de vita (clasic si cu ardei) care sa fie certificata la nivel national drept „Reteta consacrata”.

Modul in care Lidl a decis sa isi promoveze produsul este o capcana grosolana, intinsa cu buna stiinta in fata consumatorului roman.


 

De la lansarea sa, in octombrie 2015, brandul privat Camara Noastra s-a indepartat tot mai mult de telul sau initial: „Din dragoste pentru tot ce inseamna autentic romanesc, am batut tara in lung si-n lat si am cautat retete originale dupa care sa cream cele mai bune produse romanesti.

Am cautat apoi cei mai buni furnizori autohtoni care sa le produca pentru noi, respectand cele mai inalte standarde de calitate.

Le-am strans pe toate in Camara noastra, pentru ca tu sa te bucuri de gustul autentic romanesc, de produse curate si naturale”.

Asa isi promova Lidl brandul Camara Noastra, la lansarea sa oficiala in octombrie 2015. In ciuda mandriei afisate de oficialii Lidl, derapajul brandului este evident. Camara Noastra se indeparteaza pe zi ce trece de la obiectivul sau principal, devenind un adevarat instrument de marketing gandit doar sa vanda. Cu orice pret. Si nu a trecut nici un an de la lansare.

 

Aniversand alaturi de Lidl implinirea unui an de la lansarea brandului privat Camara Noastra, brandprivat.ro va invita luni, 3 octombrie, la o ampla analiza a strategiei din spatele brandului. Un material in  care vom incerca sa raspundem la intrebarile ridicate chiar de retailer: Avem produse autentice romanesti? Avem retete originale? Avem inovatie? Avem produse curate si naturale? Avem cu adevarat cele mai inalte standarde de calitate?

 


Toate actualitatile