Premiera Coca Cola: prima promotie incrucisata cu un brand privat
Coca Cola, liderul mondial al bauturilor racoritoare si unul dintre cele mai puternice branduri pe plan mondial sustine in premiera printr-o promotie incrucisata un brand privat. Minunea, caci nu o putem considera altfel, s-a intamplat in acest weekend in reteaua magazinelor Metro. Promotia, cu un mecanism simplu, s-a desfasurat pe o cantitate limitata de produse si a vizat brandul privat Fine Food.
Practic la cumpararea unei unitati de produs Coca Cola, clientii primeau gratuit doua unitati de produs sub brand Fine Food. Articolele incluse in promotie au fost Coca Cola 2l (unitatea de vanzare fiind baxul de 4 buc) si Fine Food Spaghete 200g. Noutatea promotiei insa nu se opreste aici. O a doua premiera regasim la brandul Fine Food pe al carui ambalaj, retailerul a inscriptionat alaturi de un slogan Coca Cola si sigla brandului. "Mesele sunt mai gustoase cu Coca Cola" putem citi pe ambalajul frontal al spaghetelor Fine Food. Vorbim asadar de o editie limitata a brandului privat sau mai bine zis de un "ambalaj de colectie", ca sa folosim o expresie la moda in publicitate.
Pentru brandul Fine Food, promotiile incrucisate nu mai sunt o noutate. Metro a mai derulat astfel de actiuni si in trecut dar niciodata alaturi de un brand de talia si greutatea Coca Cola. Promotia actuala deschide o noua etapa si lasa sa se intrevada importanta pe care brandul Fine Food o va avea in strategia pe termen lung a Metro.
Despre strategia si promotiile incrucisate derulate pe brandul Fine Food va invitam sa cititi si urmatoarele articole:
Franciza LaDoiPasi mai are nevoie de doi pasi - 13.03.2012
Promotiile incrucisate - 21.10.2011