English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Poftiti la seminte!

27/07/2012 12:40

Brandurile private exercita o presiune din ce in ce mai mare asupra categoriei semintelor, prin lansari succesive de noi produse. Principalul brand de producator, ce domina in continuare categoria, se vede nevoit sa isi sustina prezenta si implicit cota de piata, prin puternice campanii media. Ultima de acest gen, desfasurata pe durata Campionatului European de Fotbal a pus accentul atat pe ofertele sale de pret cat si pe recentele inovatii ale producatorului. Presiunea la care sunt supuse produsele Nutline nu se limiteaza doar la restrangerea spatiului de raft din marile magazine, prin aparitia brandurilor private ci se continua prin copierea rapida de catre acestea a celor mai mici detalii.

Este si cazul produsului lansat de Carrefour sub brandul omonim. Brandul privat nu numai ca se "inspira" din designul produsului principal, dar copiaza mici detalii si de la varianta "Super Big Size" lansata recent. Caseta cu desenul semintelor, aflata pe ambalajul brandului privat, infatiseaza o dimensiune mult mai mare a acestora, fara sa fie astfel nevoie de mentiuni suplimentare pe ambalaj.

Un exemplu clar, ce confirma inca odata forta brandurilor private dar si amploarea pe care a luat-o fenomenul me-too.

 

Va dorim un weekend excelent!

 

 

 

 
 
 
 
  

Toate actualitatile