Editia din acest an a premiilor Pentawards si-a desemnat castigatorii. Romania a cucerit trei medalii, toate insa la categoria brandurilor de producator. Remarks Studio SRL si-a adjudecat medalia de aur pentru conceptul Volksbier (aici), agentia Brandient castiga medalia de argint pentru designul brandului Ubernuts (aici) in timp ce Ampro Design castiga medalia de bronz pentru designul brandului Edna (aici).
La categoria branduri private a surprins placut linia de ceaiuri dezvoltata de Tesco sub brandul propriu Tesco Finest (aici) dar si linia de ice tea a Grupului Delhazie, o linie cu retete noi, intr-o ambalare certificata FSC, sub brandul mainstream (aici).
Intre entry level si premium, remarcam abordarile agentiei tomatdesign din Rusia pentru brandul entry level Al distins cu medalie de argint (aici) precum si linia premium dezvoltata de Marque Brands Consultants sub brandul australian Woolworths - Gold (aici).
Lista completa pe categorii a castigatorilor editiei 2014 Pentawards poate fi consultata aici.
Va recomandam sa cititi si:
Pentawards 2011: Argint pentru ambalajul grisinelor X Snacks - 13.10.2011
Premiile Pentawards 2012 - 22.10.2012
Premiile Pentawards 2013 - 22.09.2013