English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Pastaia de vanilie si o lectie de economie de piata marca Lidl

23/04/2020 15:09

Noiembrie 2013. La 4,99 lei, pachetelul cu doua pastai de vanilie Bourbon sub brandul privat Belbake nu avea rival in piata. Pretul extrem de competitiv a dus la momentul respectiv la o cerere fara precedent, stocurile fiind epuizate inca de la prima ora aproape in toate magazinele Lidl. Oferta a starnit o adevarata furtuna in piata dovada si sutele de comentarii pe retelele de socializare.

Un an mai tarziu, articolul revine in magazinele Lidl, aparent la acelasi pret. In saptamanile premergatoare Craciunului 2014 pretul a sarit insa brusc la 7,99 lei pentru ca ulterior, sa revina pe palierul pe care s-a aflat anul anterior. In ciuda mentinerii pretului de vanzare, articolul suferise deja o prima schimbare, germanii inlocuind vanilia Bourbon cu o pastaie simpla, adusa din indepartatul Pacific.

Modificarile nu s-au oprit insa aici. Privit acum, pachetul Belbake nu mai are nimic din prestanta avuta la momentul lansarii. Din doua pastai de vanilie a mai ramas doar una, adusa si aceea nu din Madagascar ci din Papua Noua Guinee. Pretul in schimb a explodat, atingand un palier record: DOAR 12,99 lei. Cu alte cuvinte, un fel de Trabant vandut la pret de Mercedes. Si sa mai spuna cineva ca Lidl nu stie sa-si coreleze oferta functie de cerere.

 

 

Nota brandprivat.ro – Sa ne fie cu iertare, dar radem cu gura pana la urechi de fiecare data cand auzim cate un politician sau amploiat al statului ca iese la rampa si, cu manie proletara  cere plafonarea preturilor. 

  

Va recomandam sa cititi si:

A invatat ceva Lidl din lectia batoanelor de vanilie? - 31/10/2014

 


Toate actualitatile