English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Originea produselor Lidl ramane un mister pentru consumatorul roman

08/05/2018 19:08

Spre deosebire de alte tari in care este prezent, Lidl si-a construit pentru Romania o strategie aparte, ascunzand cu buna stiinta originea produselor sale europene sub sintagma „Produs in U.E.”. Croatii, cehii, polonezii, lituanienii stiu cu exactitate din ce tara provin produsele comercializate de Lidl. Romanii insa nu. Pentru noi originea ramane invaluita in mister. Desi perfect legala, abordarea celor de la Lidl lasa sa se intrevada o lipsa de respect fata de consumatorul roman. Si nu de putine ori, in ciuda unor detalii evidente, sintagma „produs in U.E.” ii arunca in derizoriu chiar si pe buyerii Lidl. Precum in cazul sucului de portocale sub brandul Sol&Mar, comercializat ca in-out in Saptamana iberica. In ciuda unei triple mentiuni a originii spaniole, imprimata chiar pe ambalajul frontal, informatia destinata romanilor ramane la fel de seaca: „Produs in U.E.”.

 

 


Toate actualitatile