O promotie Lidl-Pepsi Cola care nu il intereseaza pe consumatorul roman
50 % reducere la al doilea produs cumparat. In cazul de fata produsul este un bax cu 15 doze a cate 330ml, clientul putand alege mixul preferat. In final, mecanismul promotional propus de Lidl, conduce spre un incredibil 0,20 euro pentru doza de 330ml. Ceea ce in lei ar insemna cam 0,98 lei, pret de raft cu toate taxele incluse. Inclusiv TVA-ul statului.
Desi oferta Lidl reflecta cat se poate de corect raportul pret-calitate, pentru romani, pretul este unul incredibil. Si asta deoarece marile companii vad in continuare in Romania o vaca de muls, umfland dupa bunul plac pretul produselor.
Este important sa precizam ca promotia de fata a fost derulata de Lidl in magazinele sale din Belgia. Adica in tara unde Delhaize face in continuare regula jocului. O piata aparent matura dar care merita urmarita indeaproape nu doar pentru actiuni agresive precum promotia Lidl-Pepsi Cola ci si pentru inovatiile cu care jucatori de talia Lidl sau Carrefour incearca sa isi atraga constant noi si noi clienti.