English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

O noua identitate vizuala pentru brandul KClassic 

07/08/2019 07:47

KClassic, unul dintre cele mai populare branduri private de pe piata romaneasca, are o noua identitate vizuala. Pornita din initiativa centralei germane ca parte a strategiei internationale, noua imagine va fi implementata pe toate produsele dezvoltate de retailer. Un proces ce poate dura cateva luni, functie si de stocurile existente la producatori.

Elementul de noutate consta in repozitionarea siglei brandului, aceasta trecand din pozitia centrala in partea laterala a etichetei frontale. Odata cu noua identitate vizuala, Kaufland a operat si o schimbare la nivelul designului de ambalaj, schimbare ce confera produselor un aer modern, mult mai aerisit. Inceput in tara de origine a retailerului, procesul de schimbare a ajuns si in Romania, primele produse dezvoltate cu furnizori locali fiind deja vizibile la raft.

 

Dezvoltat in parteneriat cu LaDorna, laptele UHT (1,5% si 3,5% grasime) este unul dintre putinele articole de provenienta romaneasca existente astazi in piata sub brand mainstream. Extrem de sensibil la pret, laptele este un produs dificil pentru retaileri. Se doreste imagine prin pretul mic de raft dar, in acelasi timp se vrea si marja. Explicabila asadar orientarea retailerilor spre laptele din import. Prin alegerea sa, Kaufland pune pe prim plan brandul sau, LaDorna conferindu-i acestuia un element de greutate in fata consumatorilor.

De precizat ca primul retailer international care a lansat un brand privat mainstream in parteneriat cu LaDorna pe laptele UHT a fost Carrefour, francezii optand atinci pentru o sortimentatie extinsa, cu trei articole. Se intampla insa in urma cu aproape 10 ani...

 

 

 


Toate actualitatile