English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

O intrebare pentru buyerii Lidl: unde se afla livada Raureni?  

28/10/2020 18:07

Actiunea dedicata produselor romanesti, actiune in curs de derulare in magazinele Lidl, aduce in prim plan doua sucuri de fructe sub brandul Camara noastra. Produse in Romania, fara insa ca pe ambalaj sa fie trecuta si compania producatoare, cele doua sucuri de fructe (mere si coacaze si mere si visine) au un numitor comun: originea fructelor. Potrivit Lidl, fructele folosite ca materie prima provin din „livada Raureni”.

In absenta unei localizari geografice precise, primul gand ne zboara spre localitatea Raureni din judetul Valcea. Dezvoltata ca parte a municipiului Ramnicu Valcea, localitatea Raureni se afla in imediata vecinatate a combinatului chimic. Uriasele cosuri de fum plus o imensa halda de steril aflata pe teritoriul localitatii, fac ca locul sa nu fie tocmai potrivit pentru o livada de pomi fructiferi. De altfel nici nu avem informatii ca acolo sa existe o livada din ale carei roade sa fie produse sucurile Lidl. Ii rugam asadar pe buyerii Lidl sa ne precizeze daca livada Raureni exista cu adevarat (si in ce zona geografica a tarii) sau este un simplu artificiu de marketing, menit sa induca o subtila asociere cu brandul Raureni?

 

 

Nota brandprivat.ro – Suntem dezamagiti de strategia aleasa de buyerii Lidl pentru brandul privat Camara noastra si, mai ales, de modul pueril in care sunt dezvoltate produsele acestui brand. Le sugeram celor care mai au putere de decizie in Lidl Romania sa arunce o privire in curtea colegilor lor de la sud de Dunare. Brandul privat local, dezvoltat de Lidl Bulgaria exclusiv cu producatori bulgari are o imagine care contrasteaza ca de la cer la pamant cu imaginea brandului Camara noastra. Si nu ne referim aici doar la stergarul in culorile tricolorului bulgar ce face parte integranta din designul brandului ci la modul in care bulgarii au ales sa comunice date despre producatori si zona de provenienta. Astfel, asa cum se poate vedea din imaginea alaturata, in design exista harta Bulgariei, fiecare produs avand marcat pe harta localitatea de unde provine. O abordare corecta, in deplin respect fata de producatorii care s-au implicat in dezvoltarea respectivelor retete dar si fata de propriul client. Cu alte cuvinte ceva superior sintagmei „Produs in Romania”.

 

 


Toate actualitatile