English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

O aparent banala sugestie de prezentare Auchan si mesajul sau ascuns

05/10/2020 11:49

Case pe dealuri, copaci, o fantana cu ciutura plus un porc, liber prin iarba. Ce poate fi mai sugestiv atunci cand vrei sa promovezi o reteta de carnati oltenesti. In spatele acestui mesaj simplu, sugestia de prezentare afisata de Auchan Romania pe ultimul produs dezvoltat sub brandul sau mainstream ascunde o capcana. Si asta deoarece materia prima folosita nu are nici cea mai mica legatura cu Romania ci, ca mai toata carnea de porc ajunge in tara pe filiera U.E.

E adevarat, ar fi fost frumos sa avem un porc autohton sau, intr-o abordare de tip premium, chiar porc oltenesc. Credem insa ca cerem prea mult de vreme ce nici macar celebrul salam de Sibiu nu a reusit sa-i sensibilizeze pe producatorii sai sa renunte la porcul european.

Cum nu avem cunostinta ca in tarile U.E. porcii sa sburde pe dealuri, iar casele de la tara sa aiba si fantani cu ciutura, sugestia de prezentare propusa de marketingul Auchan este parte dintr-o lume ireala, paralela. O evidenta capcana pentru consumator, impulsionat astfel sa cumpere un produs a carei origine ni se sugereaza a fi autohtona  Daca mergem in detaliu, putem chiar sa asimilam cazul cu un mesaj subliminal. Dar asta ar fi o abordare ilegala si nu credem ca cineva din vreo institutie a statului roman isi mai pierde timpul astazi cu astfel de fleacuri...


Toate actualitatile