English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Noul Profi-Ulei Proxi 1l. O reclama TV care socheaza.

14/02/2012 13:57

Lansarea noului concept de proximitate al magazinelor Profi este insotita de o campanie TV pentru un produs de baza, sub brandul first price, Proxi: Ulei alimentar 1l. Retailerul urmareste astfel sa isi argumenteze prin pret, noul sau slogan: "Mai ieftin, mai bun, mai aproape". Folosirea unui produs sub un brand privat entry level este astfel justificata si poate crea un util succes de imagine.

In spatele pretului competitiv al produsului, noul spot publicitar ce va fi lansat pe TV, socheaza prin scenariu. Personal nu am mai intalnit spoturi TV care, chiar si pentru un brand privat, sa isi bazeze publicitatea pe sentimentele de tristete ale oamenilor in momentul decesului unei fiinte dragi sau cunostinte. Freud scria despre negarea mortii datorita credintei in reincarnare sau intr-o viata anterioara. Spotul Profi arunca insa aceste momente in grotesc.

Pe internet, de la lansarea sa, comentariile impotriva spotului abunda. Este posibil ca efectul de imagine sa fie cel urmarit si brandul sa iasa in prim plan. Cu ce pret insa?

 

 

Spotul poate fi vizualizat si pe internet la adresa:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zNGWRFe2ybM

 


Toate actualitatile