Noi importuri in portofoliul brandului Zuzu Dolce
Trecuta cu arme si bagaje in tabara Lactalis, compania Albalact se vede in situatia de a deveni un simplu distribuitor pentru brandurile sale, produse acum la sute de kilometri distanta de tara. Si cum politica unei multinationale pune accent si pe profitabilitate, solutia de externalizare a productiei aleasa de francezi da acum de lucru unei fabrici croate. Parte a grupului Dukat, KIM Mljekara Karlovac va produce sub brandul Zuzu Dolce trei noi retete de lapte cu arome, toate ambalate frumos la PET de 500ml:
Analizate cu atentie, cele trei retete nu impresioneaza. Regasim in componenta lor lapte praf, zer praf degresat, aditivi si coloranti alimentari, caragenan, celuloza pe post de emulsifiant, zahar din belsug dar si, surpriza, permeat lactat, un produs de origine lactata, sarac in proteine, obtinut prin ultrafiltrarea laptelui de vaca. Intr-un cuvant, o solutie ieftina, gandita parca special pentru piata din Romania. Sa mai adaugam aici si absenta oricaror informatii legate de originea laptelui folosit ca materie prima. Cat despre procentul de zahar, acesta oscileaza intre 10,2% si 11,9% in functie de reteta.
Nota brandprivat.ro - Mai multe informatii despre toate acestea dar si despre strategiile existente in categoria laptelui cu arome puteti gasi pe site-ul nostru in sectiunea destinata studiilor de piata, in lucrarea „Romania - Piata laptelui cu arome" (aici). O lucrare ce prezinta o imagine ampla a categoriei, fiind analizate aici nu doar brandurile private ci si brandurile de producator si strategiile ce stau in spatele acestora.
„Romania - Piata laptelui cu arome" este o baza completa de date a ultimilor ani, cu numeroase fotografii, grafice si tabele, centralizate la momentul actual. Un instrument de lucru util si profesionist, recomandat pentru toti factorii de decizie din retail dar si pentru cei care astazi produc, distribuie sau importa astfel de produse.
Culegerea si analiza datelor s-a efectuat la nivel national de catre un colectiv al Sales Consulting, societate specializata in retail si in analiza pietei FMCG, fiind inceputa in decembrie 2009, prin monitorizarea periodica a urmatoarelor lanturi de retail: