English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Noi articole sub brand 365 in categoria salatelor proaspete

20/02/2012 14:41

Salatele proaspete raman o categorie cu un trend crescator, in ciuda conditiilor economice. Oportunitatile de crestere sunt evidente mai ales pe pietele marilor orase, acolo unde ritmul trepidant al vietii reduce drastic timpul alocat vietii personale. Pentru multi oraseni, salatele proaspete reprezinta solutia ideala: alimente sanatoase preparate intr-un timp scurt.

 

Brandurilor private contribuie la cresterea categoriei

Oportunitatea categoriei a fost sesizata si de cateva lanturi de retail care au extins spatiul de raft si au marit sortimentatia cu noi produse sub brand privat. Practic, fiecare dintre cele patru lanturi de retail care au dezvoltat aici branduri private - Carrefour, Lidl, Mega Image si Metro - si-au conceput propria strategie.

In canalul supermarket, Mega Image a mizat nu numai pe o diversitate sortimentala, dar si pe un mix de produse (brand privat si brand de producator) provenit in exclusivitate de la producatorii nationali. Recent, retailerul si-a adaugat in sortimentatie trei noi articole, ce aduc cu ele cateva inovatii, atat prin reteta in sine cat mai ales prin modul de prezentare.

Noile salate sub brand 365 sunt ambalate direct in caserole de plastic, ceea ce le face atractive si usor de consumat. Mai mult, retailerul a inclus la fiecare portie un set de ingrediente pentru prepararea acestora, alaturi de un pachet cu tacam si servetel. In lista ingredientelor suplimentare regasim cate un pliculet cu sare, oregano, ulei de masline si otet balsamic. Cantitatile sunt suficiente pentru prepararea in timp scurt a unei salate delicioase si hranitoare.

Ca orice inovatie si aceasta are un pret. La raft, pozitionarea prin pret a produsului este superioara celorlate articole. Explicabil insa daca ne gandim doar la facilitatile pe care cele trei noi  articole le aduc in fata cumparatorilor.

 

Consumati fructe si legume, un program de educare Mega Image

Programul Mega Image de educare a consumatorilor a debutat in urma cu aproape trei ani. Campania de informare propune consumatorilor o varianta de alimentatie sanatoasa prin consumul zilnic de fructe si legume. Toate salatele proaspete lansate de Mega Image sub brandul propriu 365 fac parte din acest program, iar logo-ul campaniei a fost imprimat vizibil, pe ambalajul frontal al fiecarui produs.

 

 

 


Toate actualitatile