English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Nicio zi fara o vizita de cumparaturi la Kaufland

27/04/2020 15:24

Coronavirus? Stare de urgenta? Restrictii de circulatie? Izolare la domiciliu? Aiurea. Uitati de toate acestea si dati o fuga pana la primul Kaufland pentru ca merita. Acum e mai plin de oferte ca niciodata, zilnic fiind reduceri de 30% la cel putin o categorie de produse.

Desigur, nici vorba despre un asemenea indemn din partea Kaufland. Si totusi, coala de hartie pe care o veti primi discret la casa de marcat atunci cand va achitati cumparaturile va transmite un astfel de mesaj subliminal. Pentru ca pe respectiva hartie veti gasi promotiile urmatoarelor 3 zile. Asta ca sa stiti cum va organizati timpul si cumparaturile. Atentie insa, ofertele sunt doar in limita stocului* disponibil. Asa ca nu ar strica sa va grabiti.

 

Foto: Ioana Buruian

Subtila si in acelasi timp diabolica noua strategie de comunicare lansata de Intaiul Retailer al tarii. Dar cine a spus ceva de Kaufland? Pe coala de hartie nu exista nicio referire la Kaufland. Lipseste pana si sigla retailerului. Surpriza mare insa abia acum vine. Aparent banala coala de hartie cu ofertele Kaufland este mai mult decat o simpla reclama. Pe verso, pentru ca lucrurile sa fie cat mai simple pentru cumparatorul in goana dupa oferte se afla tiparit formularul declaratiei pe proprie raspundere. Ati inteles? Completezi, semnezi si fugi la Kaufland.

Vazand atata ingeniozitate nu ne putem abtine sa nu intrebam: daca prezentam organului de control coala cu oferta Kaufland mai trebuie sa semnam si declaratia? Sau e suficient sa spunem ca mergem la Kaufland?

 

*Dupa cum se poate vedea ofertele sunt valabile in limita stocului. Ce ne facem insa cu persoanele in varsta? Daca la ora 11,00 cand acestea pot ajunge in mod legal la magazin, nu mai exista stoc?

 

Concluzie?

Disperare. Criza, programul redus, volumele mari pe faina, conserve sau paste fainoase se intorc acum impotriva marilor lanturi de retail. Vanzarile sunt in cadere libera iar cuvantul hyper a ajuns sa fie sinonim cu conceptul de proximitate pe care il intalneam pana mai ieri doar la magazinul de la parterul blocului.  

 

Nota brandprivat.ro – Fituica din imagine a fost distribuita la casa de marcat, clientilor care au trecut pragul magazinului din Carei. Interesant – si aici bifam inca o premiera Kaufland – ofertele sunt numai in limba romana. A renuntat oare Kaufland la publicarea bilingva a ofertelor sau pe timp de criza toata lumea stie dintr-o data limba romana?


Toate actualitatile