English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Nestea moare dar nu se preda...

03/04/2018 08:42

Incetarea parteneriatului dintre Nestlé si Coca Cola pe segmentul ceaiului ready to drink a adus incepand cu data de 1 ianuarie 2018 cateva modificari in strategiile de distributie ale celor doua companii. Brandul Nestea intra intr-un con de umbra, Romania fiind printre cele 7 tari pentru care s-a decis pastrarea celor mai bine vandute doua referinte (piersica si lamaie), urmand ca restul aromelor sa intre in lichidare de stoc. Ceea ce s-a si intamplat...

 

La aproape patru luni de la intrarea in vigoare a noilor reguli, Nestea are o tresarire de orgoliu. Pe langa clasicele deja Nestea piersica si Nestea lamaie, la raft a aparut si varianta mint-lime, aroma lansata oficial in urma cu aproape un an. Revirimentul brandului Nestea nu are insa nimic in comun cu o eventuala schimbare de strategie ci tine pur si simplu de reducerea unor eventuale pierderi. Stocurile aparute peste noapte in Carrefour si Metro sunt produse aflate la limita termenului de valabilitate, data de expirare fiind in ambele cazuri aceeasi: 21.04.2018. In ciuda termenului scurt, abordarea retailerilor nu vine cu nicio reducere. Din contra, pretul variantei mint-lime este pe alocuri mai mare. Daca in cazul hyperurilor Carrefour, vanzarea se adreseaza direct consumatorului final, listarea din Metro ridica un semn de intrebare asupra onestitatii retailerului in relatia sa cu clientii revanzatori.

 

Va recomandam sa cititi si:

Punct final in colaborarea dintre Nestlé si Coca Cola. Va disparea brandul Nestea de pe piata romaneasca? - 08/01/2018

 

 


Toate actualitatile