English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Metro promoveaza Fine Food printr-o campanie door-to-door alaturi de Coca Cola

17/04/2012 07:35

Lansata la inceputul lunii martie, cu ocazia Metro Expo 2012, campania Metro de promovare a brandului propriu Fine Food a continuat cu o inedita actiune de sampling "door-to-door" alaturi de Coca Cola, liderul mondial al bauturilor racoritoare. Peste 100.000 de consumatori, din patru mari orase ale tarii (Bucuresti, Brasov, Constanta si Galati), au fost vizitati acasa de echipele de promoteri Coca Cola. In pragul Sarbatorilor de Paste, acestia au primit din partea companiilor Metro si Coca Cola pachete cu mostre de produse si materiale promotionale. In fiecare pachet s-a regasit cate o punga de spaghete 300g Fine Food si o sticla de Coca Cola 1l.

"Am initiat aceasta campanie tocmai pentru ca avem incredere in potentialul pe care il are acest brand. Gama de produse Fine Food inregistreaza cresteri de performanta considerabile de la un an la altul, motiv pentru care ne dorim sa sustinem in continuare aceasta evolutie prin campanii si activitati de promovare in-store, si nu numai", a declarat Adrian Ariciu, Sef Departament Marci Proprii Metro Cash & Carry Romania.

Fotografii postate cu acordul domnului Munteanu C. caruia redactia brandprivat.ro ii multumeste pentru sprijinul acordat la realizarea acestui material.

 

Va recomandam sa cititi si:

Metro deruleaza prima campanie pentru brandul Fine Food - 20.03.2012

Premiera Coca Cola: prima promotie incrucisata cu un brand privat - 19.03.2012

 

 

 

 


Toate actualitatile