English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Metro declara ca a ajuns la 1000 magazine LaDoiPasi. Informatia nu poate fi verificata         

06/09/2019 08:33

Daca ar fi sa dam crezare datelor comunicate de Metro, reteaua LaDoiPasi a crescut in ultimele trei luni mai ceva ca Fat-Frumos din poveste. In iunie s-a atins pragul celor 800 de magazine, pe final de iulie aveam 900 de unitati iar acum 1000. Si nici nu am intrat inca in toamna. Cifrele insa nu pot fi verificate. Potrivit ultimelor date afisate pe site-ul LaDoiPasi, la finalul lunii mai, reteaua numara doar 633 magazine. O cifra in scadere fata de luna octombrie 2018. Si totusi, Metro se lauda acum cu 1000 de unitati perfect functionale. Ne aflam oare in fata unui record absolut pentru retailul romanesc, cu aproape 400 noi unitati deschise in doar trei luni? Daca ar fi adevarat, expansiunea LaDoiPasi s-a facut intr-un ritm incredibil, cu 5-6 deschideri zilnice. Financiar, o astfel de crestere este posibila. E nevoie insa si de oameni. Profesionisti adevarati, care sa se ocupe in detaliu de fiecare magazin in parte. Ori aici este calcaiul lui Ahile. Cifrele au venit peste noi, in plina vara, cand mai toata lumea a fost in concedii. In cei peste 7 ani de existenta, reteaua LaDoiPasi nu a inregistrat niciodata un ritm de expansiune atat de alert. Nici macar in perioada sa de glorie cand existau si oameni dar si bugete.

De ce o astfel de comunicare agresiva, cu o cifra ce nu poate fi verificata in piata? Negocierile anuale pot fi o posibila explicatie. Metro, in ciuda profitului afisat pentru 2018, nu mai are argumente solide in fata companiilor producatoare. Teoretic, volume exista. Dar nu mai exista imagine. Sortimentatia magazinelor Metro este tot mai saraca, brandurile private crescand in importanta. Nici stocurile nu mai sunt ca inainte, in multe magazine functionand principiul „ce-i pe mine si-n dulap”. Ori cu astfel de argumente nu ai cum sa pretinzi procente suplimentare de la furnizori. Doar daca nu scoti peste noapte, din maneca, vreun as. Sau cateva sute de noi puncte de vanzare...

 

 

 

 


Toate actualitatile